سرانجام استخدام فرزندان شاهد به کجا رسید؟

۱ نظر

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید گفت: با گذشت یک سال از برگزاری آزمون استخدامی خانواده بنیاد شهید، هنوز پذیرفته شدگان تعیین تکلیف نشده‌اند.

سردار حسن‌زاده گفت: سال گذشته ۹ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی خانواده بنیاد شهید طبق (بند ج، ماده ۸۷) قانون برنامه ششم شرکت کردند. از این تعداد ۵ هزار و ۱۵۵ نفر در مرحله اول قبول و بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر دیگر در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شدند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۶ هزار و ۹۶۳ نفر در دو مرحله پذیرفته شده اند تا استخدام رسمی دستگاه‌ها شوند اما پس از گذشت یک سال از زمان آزمون، عدم تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه باعث شده تا این افراد نتوانند مشغول به کار شوند.

این آزمون بر اساس دستور صادره از سوی رئیس جمهور وقت به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

به گفته حسن زاده علت برگزاری این آزمون، تامین اعتبار استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد بوده است.

او گفت: جای تعجب دارد که چطور این امر تاکنون محقق نشده و اجرای قانونی که هیچ قید و شرطی در آن نیست را بطور کاملا غیر قانونی منوط به مواردی دیگر می‌کند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد در جهت احقاق حقوق ایثارگران به ویژه مشمولان بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و پیگیر خواهد بود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای سرانجام استخدام فرزندان شاهد به کجا رسید؟

  • م
    محمدی
    ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
    بیشتر از یک سال هست منتظرم برم سرکار امروز وفردا میکنن هرچه به استان زنگ میزنم میگن ازبالا دستور ندادن به ما.خلاصه این بلاتکلیفی مارا کشت کسی میدونه کی تکلیف روشن میشه حالا خوبه خود بنیاد شهید میخوام برم جای دیگه نیست اونم باازمون قبول شدم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ