سرانجام؛ پرونده متناسب سازی حقوق بازنشستگان بسته شد

به نقل از خبرگزاری ایلنا، سازمان تامین اجتماعی اطلاعیه ای در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان منتشر کرد.

سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان موضوع جزء ۲ بند ر قانون برنامه هفتم پیشرفت، مطالبه به حق چندین ساله بازنشستگان مشمول بود که مراحل اول و دوم آن در دو سال گذشته توسط سازمان تامین‌اجتماعی اجرا شد و علیرغم محدودیت منابع، این سازمان توانست آخرین مرحله متناسب‌سازی را در سال جاری تکمیل کند و پرونده این موضوع بسته شد.

به گزارش ایلنا، سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان موضوع جزء ۲ بند «ر» قانون برنامه هفتم پیشرفت، مطالبه به حق چندین‌ساله بازنشستگان مشمول بود که مراحل اول و دوم آن در دو سال گذشته توسط سازمان تامین‌اجتماعی اجرا شد و علیرغم محدودیت منابع، این سازمان توانست آخرین مرحله متناسب‌سازی را در سال جاری تکمیل کند و پرونده این موضوع بسته شد.

به گزارش نواندیش: با این وجود برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به نحوه اجرای مرحله سوم متناسب‌سازی حقوق اعتراض دارند و در این زمینه سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که اگر مستمری بگیرانی به نحوه افزایش‌ها و محاسبات مستمری خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق پورتال مرکز نظارت و ارتباطات مردمی سازمان درخواست و اعتراض خود را ثبت و با دریافت کد پیگیری به صورت پیامکی، فرایند رسیدگی را بدون نیاز به مراجعه حضوری دنبال نمایند.

درحال آماده‌سازی نظرات کاربران ...