سازمان آموزش و پرورش استثنایی با کمبود ۱۲ هزار نیرو مواجه است

۲ نظر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: اکنون این سازمان ۲۴ هزار نیرو دارد که این عدد باید به ۳۶ هزار نفر افزایش پیدا کند که این مسئله در شورای آموزش و پرورش استثنایی تصویب شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی پیش از ظهر یک شنبه در حاشیه افتتاح خوابگاه دانش آموزان استثنایی دخترانه بجنورد، اظهار کرد: اکنون ۴۰ سالن ورزشی مدارس استثنایی فعال است و در مجموع سرانه فضای ورزشی ۲.۹۹ متر مربع می‌باشد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۳۰۰ سالن شناسایی شده که می‌تواند برای این موضوع مورد استفاده قرار بگیرد.
وی افزود: برای توسعه این حوزه نیازمند ورود خیران هستیم تا سالن‌های ورزشی درون مدرسه‌ای گسترش یابد.
حسینی در ادامه با اشاره به کمبود نیرو در سازمان آموزش و پرورش استثنایی، گفت: اکنون این سازمان ۲۴ هزار نیرو دارد که این عدد باید به ۳۶ هزار نفر افزایش پیدا کند؛ در شورای آموزش و پرورش استثنایی نیز این موضوع تصویب شده است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: تصمیم بر آن است سالانه ۱۰ درصد نیروهایی که آموزش و پرورش استخدام می‌کند، به این حوزه اختصاص یابد تا کمبود نیرو جبران شود.
وی افزود: برای خرید وسایل توانبخشی در سال گذشته ۱۴۵ میلیارد تومان خیران کمک کردند که سهم خراسان شمالی از این عدد ۲ میلیارد تومان بوده است.
حسینی در انتها از افزایش ۴۲ برابری اعتبار سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی خبر داد و گفت: طی سال جاری ۱۶ میلیارد تومان به استان‌ها بابت این موضوع تخصیص داده شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای سازمان آموزش و پرورش استثنایی با کمبود ۱۲ هزار نیرو مواجه است

  • پ
    پروین جهانشاهلو
    ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱
    عالیه
    • پ
      پرهام
      ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
      کاش هر رشته ایی می تونست شرکت کنه

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ