زمینه گسترش جذب دانشجومعلم در استان مرکزی فراهم شود

استاندار مرکزی گفت: زمینه گسترش جذب دانشجومعلم در استان مرکزی با بهره گیری از ظرفیت ها و زیرساخت های موجود و همکاری بین بخشی بایستی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در نشست با اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ایجاد شرایط مطلوب به منظور جذب دانشجو معلم در استان مرکزی از جمله مقولاتی است که باید مورد توجه دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در سال جاری بایستی زمینه جذب دست کم ۳۵۰ دانشجومعلم زن و مرد را فراهم سازد و از ظرفیت‌های موجود در استان برای عملیاتی شدن این مهم بهره بگیرد.

آقازاده ادامه داد: مباحثی در ارتباط با راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان در استان مرکزی مطرح شده که در حال حاضر با توجه به وضعیت بودجه‌های دولتی امکان اجرایی شدن ندارد، چرا که برآورد می‌شود حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داشته باشد.

استاندار مرکزی بیان کرد: چنانچه بتوان از توان بخش غیردولتی در این عرصه بهره گرفت و آن را عملیاتی ساخت مطلوب است. در همین راستا کارگروهی با حضور نمایندگانی از استانداری مرکزی، دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش تشکیل شده تا بتوان در این راستا شرایط موجود را ارزیابی و تصمیم گیری کرد.

وی خاطرنشان ساخت: چنانچه این طرح عملیاتی باشد، استانداری مرکزی اقدامات لازم برای تامین زمین مورد نیاز راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار مرکزی یادآور شد: افزایش جذب دانشجو معلم در استان مرکزی با توجه به ارزیابی‌های انجام شده به طور جدی در دستور کار قرار گیرد و برنامه ریزی لازم برای این مهم انجام شود.

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ