زمان فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم تا ۴ مرداد تمدید شد

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تمدید زمان فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم تا روز سه شنبه ۴ مردادماه خبر داد.

جعفر جعفری معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فرایند فراخوان جذب اعضای هیات علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۱۱ تیرماه، گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از ۱۱ تا ۱۷ تیرماه با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیات علمی براساس سهمیه اختصاص یافته نسبت به تایید رشته‌های مورد نیاز خود اقدام کردند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور از ۲۰ تیرماه،گفت: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌های کشور از ۲۰ تیرماه آغاز و تا امروز دوم مردادماه ادامه داشت که با توجه به درخواست‌های ارسال شده این مهلت تا روز سه‌شنبه چهارم مردادماه تمدید شد.

جعفری افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیات علمی به نشانی https://applicant.markazjazb.ir/ و سپس از طریق بخش مشخص شده وارد صفحه ثبت نام شوند، متقاضیان جذب هیات علمی می‌توانند از لینک https://applicant.markazjazb.ir/lib/images/help/helpapplicant-v۱.۱.pdf برای ثبت‌نام کمک بگیرند. این لینک مراحل ثبت‌نام را کامل توضیح داده است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ