زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان اسفند

۶۸ نظر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان، فعالیت مدارس باید به صورت حضوری باشد.

صادق ستاری افزود: بر اساس خواست رئیس جمهور، حضوری شدن مدارس برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم گفت: نام نویسی از متقاضیان در این آزمون تا پایان اسفند امسال انجام و این آزمون در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: این سند از ۱۰ سال پیش تنظیم و ابلاغ شده و تمرکز ما بر روی اجرای این سند و اجرای سیاست‌های تحولی و ۶ زیر نظام آن است.

ایرج بیت الهی مدیرکل سابق آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم گفت: هرمزگان از نظر کیفیت آموزشی در میانه جدول رتبه بندی کشور قرار دارد.

محمد قویدل مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان هم توسعه مهارت‌های فردی را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: بکارگیری نیرو‌های جوان، خلاق و انقلابی و همچنین افزایش کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶۸ نظر برای زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان اسفند

  • ز
    زینب روشنی مقدم
    ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹
    سلام من ترم اخر کارشناسی اموزش ابتدایی هستم ایا میتونم ازمون شرکت کنم 25سالم هست
    • ع
      علیرضا
      ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
      سلام من لیسانس هستم و 39 سالمه و 12 سال سابقه کار دارم آیا امسال شرایط سنی تبصره داره و سابقه بیمه به حداکثر سن اضافه میشه؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ