رفع حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر

۱ نظر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با استقرار نماینده ایثارگران در شرکت های منطقه تا حدودی زیاد مشکلات حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان رفع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با استقرار نماینده ایثارگران در شرکت های منطقه تا حدودی زیاد مشکلات حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان رفع شود.
به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور در دیدار با مدیران پتروشیمی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند ملتی است که با اتکا به خداوند متعال و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بر همه دنیا پیروز شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی و معضل اساسی این سازمان است توقع می‌رود با استقرار نماینده ایثارگران در این شرکت تا حدودی زیاد مشکلات حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان مرتفع شود و باید از ظرفیت این منطقه به نفع استان و بویژه قشر معظم شهدا و ایثارگران استفاده شود.
حجت نظری ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد: خدمت به ولی نعمتان جامعه که الحق آزادی و امنیت کنونی کشور مدیون جان فشانی این عزیزان است، افتخار بزرگی است و با همه وجود از ظرفیت شرکت‌های تابعه جهت ایجاد اشتغال و مسکن ایثارگران استفاده خواهیم کرد.

منبع : بازار کار

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای رفع حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر

  • ا
    اکبر
    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
    سلام من از خانواده شهید هستم مادرم هیچ استفاده ای نکرد حتی یک بار بهشون سر نزدن 3 سال پیش رحمت خدا رفت یک بار یه سفر زیارتی یا احوالشون بپرسن 10 روز که پدرم رحمت خدا رفت اونم همین طور چرا دروغ میگید برای کار بنیاد شهید 100 بار رفتیم دریغ از یه جواب نگید کار برای خانواده شهید همش دروغ من خودم کار ندارم ولی هم میگن همه چی بهتون میدن این رسم ش نیست

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ