دولت وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران را پیگیری کند

نماینده مردم گرگان در مجلس از دولت خواست استخدام فرزندان ایثارگران که در بودجه سال جاری مصوب شده را پیگیری کرده و تکلیف آنها را تا پایان سال جاری مشخص کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان )‌در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت: از رئیس‌جمهور که دغدغه فرهنگیان را دارد برای معرفی سریع وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس تشکر می‌کنم مجلس یازدهم در اولین فرصت بررسی برنامه‌های پیشنهادی این وزیر را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی افزود: استخدام فرزندان ایثارگران و شهدا آرزوی دیرینه آنها است این در حالی که سال آینده در بودجه مصوب شد و باید در ماه‌های باقیمانده سال جاری مشکلات این افراد حل شود چرا که استخدام خیلی از این فرزندان باقی مانده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس تصریح کرد:‌ مجمع خیرین و امور خیرین ظرفیت بزرگی در کشور هستند که کمک حال دولت و مناطق محروم هستند، باید مشکلات آنان و مالیات آنان ساماندهی شده و اصلاح شود.

سنگدوینی گفت:‌ رسیدگی به رتبه‌بندی معلمان طولانی شده و وقتی دولت برای اجرای آن ۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته بایستی سریعا مجلس و کمیسیون آموزش آن را نهایی کرده و اجرایی کنند.

وی در تذکری به وزیر تعاون و وزیر صمت گفت:‌ کشاورزان و توتون‌کاران در کشت توتون‌های خود سرگردان هستند.

وی در پایان افزود: یکی از درخواست‌های کشاورزان جاده‌های بین مزارع شمالی است که باید در بودجه سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی لازم رد این باره صورت گیرد ضمن اینکه از دولت می‌خواهم یک مدیر قوی برای مرز اینچه ‌برون منصوب کند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ