دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به وعده‌های خود عمل کند

دبیر اجرائی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اهتمام جدی داشته و به وعده‌های خود عمل کند.

داود میرزائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به ضرورت رعایت حفظ احترام و کرامت جامعه بازنشستگان و پیشکسوتان، اظهار کرد: دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اهتمام جدی داشته و به وعده‌های خود عمل کند.

وی افزود: افراد بازنشسته نیازمند حمایت بیشتر هستند تا دوران کهولت خود را با آرامش بیشتری سپری کنند.

دبیر اجرائی خانه کارگر ساوه و زرندیه با اشاره به تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل درب سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: این افراد در اعتراض به عدم اجرای همسان‌سازی حقوق خود تجمع کردند.

میرزائی بیان کرد: اخیراً بازنشستگان تامین اجتماعی مورد ظلم قرار گرفته‌اند و به‌رغم این‌که سازمان تامین اجتماعی و وزارت رفاه، تعاون و کار اجتماعی نسبت به دولت‌های گذشته، اقدام بسزایی را در قالب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان انجام داد، اما به دلیل افزایش حقوق چشمگیر بازنشستگان لشگری و کشوری و تورم افسارگسیخته شیرینی آن، تلخ شد.

وی تصریح کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی تبعیض و بی‌عدالتی را در نظام جمهوری اسلامی روا نمی‌دارند و تجمع روز گذشته در مقابل درب سازمان برنامه و بودجه فریاد مظلومیت و دادخواهی بود.

دبیر اجرائی خانه کارگر ساوه و زرندیه با اشاره به حضور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در میان تجمع‌کنندگان گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، ۱۰۰ درصد انجام شده است و وی با توجه به در نظر گرفتن منابع مالی قابل ملاحظه در بودجه ۱۴۰۰، قول مساعد برای افزایش ۱۰۰ درصدی این قشر را دادند.

میرزائی اظهار امیدواری کرد؛ تا وعده‌های رئیس برنامه و بودجه مبنی بر افزایش ۱۰۰ درصدی حقوق بازنشستگان به ثمر بنشیند و دغدغه و مشکلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ