دولت باید رتبه بندی فرهنگیان را هر چه سریعتر اجرایی کند

۲ نظر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن انتقاد از دولت به جهت تاخیر در اجرای رتبه بندی فرهنگیان گفت: رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای رتبه بندی فرهنگیان باید اقدام فوری انجام دهند.


به گزارش بازارکار به نقل از خانه ملت، سیدحسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهارات دکتر لاریجانی خطاب به نصرالله پژمانفر را یادآور شد و گفت: آقای پژمانفر از نمایندگان باتقوا و زاهد در دو دوره مجلس هستند. درخصوص اظهارات آقای لاریجانی به موقع و در زمان حضور ایشان در جلسه صحبت خواهم کرد.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه آقای پژمانفر را دیکتاتور خطاب می کنند، جای تامل دارد. آیا مسئول وضع کشور آقای پژمانفر است؟ انحصار تریبون در اختیار ایشان است؟
وی یادآور شد: به موقع و در حضور رئیس مجلس خواهم گفت که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند. کسانی که ۲۰ دقیقه ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت جمهوری اسلامی ایران هستند. همچنین درباره اظهاراتشان درباره صداوسیما خواهم گفت که آیا صداوسیما ما را تخریب می کند؟ آیا دولت در طول ۶ سال به تخریب ما نپرداختند؟
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور گفت: در این دولت ۴ وزیر آموزش و پرورش بر مسند وزارتخانه قرار گرفتند و کمترین بها به این وزارتخانه داده شد. علی رغم وعده های مکرر آقای رئیس جمهور و وزرا، رتبه بندی فرهنگیان اجرایی نشده، هر چند سال تحصیلی جدید نیز آغاز شده و یک میلیون خانواده فرهنگی منتظر اجرای این قانون هستند.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای دولت باید رتبه بندی فرهنگیان را هر چه سریعتر اجرایی کند

  • ع
    عادل
    ۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹
    رتبه بندی معلمان طرحی است برای تمام دولتها برای گول زدن مردم ومعلمان که هیچ وقت اجرا نمی شود
    • ر
      رهگذر
      ۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
      این طرح هم قبل از اجراش مثل فاز اول رتبه بندی اول در صداوسیما تبلیغ زیادی میشه تا ذهنیت مردم رو راجع به معلم خراب تر کنن، بعد صد تومن به معلم ها اضافه میکنن و در همین حد پرونده رتبه بندی رو برای همیشه میبندن.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ