دستورالعمل جذب سرباز معلم به ادارات کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها ابلاغ شد

۳ نظر

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش ‌و پرورش با ارسال دستورالعملی ضوابط و سهمیه جذب سرباز معلم‌ها را به ادارات کل آموزش‌ و پرورش ابلاغ کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در راستای سیاست جذب و ساماندهی کارکنان وظیفه مامور به آموزش ‌و پرورش با صدور دستورالعملی سهمیه هر استان را به تفکیک مشخص و به استان‌ها ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ استان‌ها می‌توانند با رعایت ضوابط مندرج در شیوه‌نامه و براساس سهمیه تعیین‌ شده نسبت به جذب نیروهای سرباز معلم اقدام کنند.

بر اساس این گزارش؛ دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی با اولویت کارشناسی ارشد، نداشتن مهر غیبت در دفترچه آماده ‌به‌خدمت و تاریخ اعزام در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور، به‌کارگیری در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و ... از شرایط جذب مشمولین این طرح است.

منبع : مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای دستورالعمل جذب سرباز معلم به ادارات کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها ابلاغ شد

  • ف
    فرزاد
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۰:۳۷
    انشااله سرباز معلم های بعد از 91هم از همین مهرماه 1399 استخدام میشوند.
    • ا
      ابراهیم
      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۰
      سلام چراسربازمعلمان که دوسال دردورترین نقطه زحمت وتجربه کسب میکنندبعدازپایان سربازی به فراموشی سپرده میشوندمگرفرق ماباسربازمعلمان قبل ازنودکه استخدام شدندچیست
      • ا
        ادریس
        ۴ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۴۸
        چون آشنا نداریم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ