کارت آزمون استخدامی وزارت نیرو

۱۹۱۸۶۱ نظر

کارت آزمون استخدام وزارت نیرو

 متقاضیان محترم آزمون استخدامی سازمان وزارت نیرو که موفق به ثبت نام در این آزمون شده‌اند، در این صفحه می‌توانند تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به زمان چاپ کارت آزمون و دیگر اطلاعات مفید و منابع را مشاهده و بررسی نمایند.

 

دریافت کارت آزمون

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز دوشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. هفتمین امتحان مشترک فراگیر در روز پنجشنبه ۱۳۹۸/۸/۳۰ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری امتحان مشترک فراگیر بر روی کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای امتحان مشترک فراگیر توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی وزارت نیرو
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام وزارت نیرو
در این بخش به منظور دسترسی بهتر ، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

گوش به زنگ باشید!

با فعال‌سازی این خدمت، دیگر نیازی به بررسی مکرر وبسایت نیست و به محض انتشار خبر مهم در این صفحه از طریق پیامک و تماس تلفنی از آن اطلاع خواهید یافت!
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱٬۸۶۱ نظر برای استخدام وزارت نیرو (استخدام جدید)

  • ب
    بهروز
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰
    سلام برای تخصصی رشته برق چی بخونم اگه کسی اطلاع داره راهنماییم کنه ممنون میشم.کتابای ارشد رو بخونم؟
    یا از همین سایت سوال بخرم؟
    • پشتیبان سه
      ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
      کاربرعزیز
      برای مشاهده منابع موردنظر خود، اینجا کلیک نمایید.
    • ح
      حسین
      ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
      سلام کسی اطلاع داره حقوق ستاد با باقی جاها چقدر فرق میکنه ؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ