درخواست بکارگیری اساتید بازنشسته در دانشگاه فرهنگیان به صورت حق التدریس

۲ نظر

خنیفر در نامه به سازمان امور اداری و استخدامی خواستار بکارگیری اساتید بازنشسته در دانشگاه فرهنگیان به صورت حق التدریس شد.

درخواست بکارگیری اساتید بازنشسته در دانشگاه فرهنگیان به صورت حق التدریسبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای به جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواستار صدور مجوز برای ادامه تدریس، اساتید دانشگاه فرهگیان مشمول منع بکارگیری بازنشستگان به صورت حق التدریس شد.

در این نامه رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اعلام قانون منع بکارگیری بازنشستگان، تعداد قابل توجهی از این اساتید دانشگاه را مشمول قانون مزبور دانست که با توجه به میزان دانشجو معلمان سراسر کشور خروج آنان مشکلات جدی را برای دانشگاه به همراه خواهد آورد.

وی با بیان تجارب و تخصص اساتید دانشگاه فرهنگیان در ارائه روش تدریس، برقراری ارتباط عاطفی و شغلی و ایجاد تعهد و انگیزه برای دانشجومعلمان متعهد به خدمت در امر مقدس تربیت معلم و نیز دارا بودن تالیفات و مقالات متعدد علمی – پژوهشی از رئیس سازمان امور استخدامی درخواست کرد: تا همانند وزارت آموزش و پرورش مجوز تدریس اینگونه افراد را به عنوان حق التدریس در دانشگاه فرهنگیان صادر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای درخواست بکارگیری اساتید بازنشسته در دانشگاه فرهنگیان به صورت حق التدریس

  • ب
    بهزاد شریفی
    ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۴۷
    خیلی هم عالی هست از تجربیات اساتید استفاده میشود و واقعا الگویی برای جوانان هستند
    • ب
      بهزاد شریفی
      ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۲۰:۴۲
      سلام من فرهنگی هستم 27سال سابقه کار دارم با رشته دکتری مکانیک طراحی کاربردی فقط رساله ام مونده فارغ التحصیل شوم ایا میتونم در دانشگاه فرهنگیان مشغول بکار شوم
      با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ