دانشجویان تازه ورود پایان مهر و اوایل آبان ثبت‌نام می‌شوند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری زمان ثبت‌نام دانشجویان تازه ورود که از طریق آزمون سراسری پذیرفته می‌شوند را پایان مهر و اوایل آبان ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، منصور غلامی صبح امروز - سه شنبه - در پنجاه و سومین اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه های سراسر کشور که به صورت مجازی و با میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: دانشجویانی که امسال از طریق آزمون سراسری (در روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ و اول شهریور ماه) در دانشگاه ها پذیرفته می شوند در پایان مهر و اوایل آبان ماه ثبت نام می شوند.
وی ادامه داد: تلاش تمامی دانشگاه ها بر این است که دانشجویان تازه ورود را چند هفته در محیط دانشگاه پذیرا باشند و طبیعی است که تمام ترم با توجه به شیوع کرونا در دانشگاه برگزار نمی شود و در واقع ترم آینده ترکیبی از حضوری و مجازی ارایه می شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: آشنایی دانشجویان تازه ورود با اساتید، محیط دانشگاه و امکانات آنها را در خانواده دانشگاه بهتر جای می دهد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد برطرف شدن مشکلات ناشی از بیماری کرونا باشیم و خانواده دانشگاهیان همه کنار هم به فعالیت های آموزشی خود ادامه بدهند.
به گزارش ایرنا، کنکور سراسری به علت شیوه ویروس کرونا در چهار روز از ۲۹ مردادماه تا اول شهریور برگزار می شود.
برای تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.
آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح فردا - چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌ های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌ های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌ شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ