خبر خوش برای ۵۰۰۰ داوطلب دانشگاه فرهنگیان

۱ نظر

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز اشتغال به تحصیل بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر محمد بیرانوندی اظهار کرد: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، تلاش جهت اخذ مجوز اشتغال به تحصیل بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به نتیجه رسید.

وی اضافه کرد: تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کشور به میزان ۵۰۰۰ نفر علاوه برنیاز به ردیف استخدامی، نیازمند موافقت دانشگاه فرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم و شورای گسترش وزارت علوم بود.

بیرانوندی ادامه داد: سرانجام پس از تلاش‌های فراوان موفق شدیم با جلب رضایت تمام متولیان امر، مجوز تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را برای سال تحصیلی۹۸-۹۷ کسب کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه‌نامه تکمیل ظرفیت به زودی در سایت وزارت آموزش وپرورش درج خواهد شد؛ امید است تمام داوطلبان بدون فوت وقت با دقت نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این توفیق علاوه بر اینکه کمک شایان توجهی به تامین نیروی انسانی ماهر و خبره آموزش و پرورش، پنج هزار جوان این مملکت را نیز بدون دغدغه مشغول به کار خواهد کرد.

بیرانوندی اظهار کرد: اشتغال کمک به سلامت روحی- روانی خانواده‌ها یعنی کمک به تشکیل خانواده پنج هزار جوان و... است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نزدیک به ۳۰۰ نفر از این ۵۰۰۰ هزار نفر سهمیه استان لرستان خواهد بود.

وی عنوان کرد: ضمن سپاس از تلاش‌های دلسوزانه همه دست اندرکاران این اقدام بزرگ، ایجاد این فرصت ارزنده را به جوانان خوب کشورم تبریک عرض می‌کنم.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای خبر خوش برای ۵۰۰۰ داوطلب دانشگاه فرهنگیان

  • ف
    فریبا
    ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
    من و شوهرم هر دو بعد از یک سال درس خوندن هر دو قبول شدیم مصاحبه هم با نمره بالا ولی به دلیل کمبود ظرفیت رد شدیم داریم دیونه میشیم برا ما هم کاری بکنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ