حمایت از تحقیقات کاربردی در حوزه های اشتغال، تعاون و رفاه اجتماعی

به گزارش بازارکار از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «رحیم سرهنگی» در آئین بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که امروز، سه‌شنبه ۲۲ آذر‌ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت کار و سازمان های تابعه برگزار شد، حکمرانی پژوهش را یکی از مهم ترین اولویت های این موسسه برای پیشبرد اهداف عالی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی، پژوهش را موتور محرک پیشرفت و توسعه پایدار در هرکشوری دانست و گفت: عدم توجه به این امر، منجر به رکود در توسعه اثربخش می شود.

وی با اشاره به انتخاب برگزیدگان هفته پژوهش در تمام حوزه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: حکمرانی پژوهش یکی از مهم ترین اولویت های ما برای پیشبرد اهداف عالی در این وزارتخانه است.

سرهنگی شناخت مسئله و چالش را اولین قدم در بهبود عملکرد سازمان ها عنوان کرد و گفت: توسعه راهکار در کنار دستیابی به الگوی عملی و اقدام اساسی برای حل مشکلات باید دنبال شود.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی تاکید کرد: پژوهش های حوزه رفاه اجتماعی باید با بهره گیری از مثلت دانایی ( شناخت مساله، پژوهش و حل مساله و اقدام و عمل ) به حل چالش های کشور کمک کند.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان و دانشگاهیان در چهار محور اموال مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و کار مردم اسناد و پژوهش های کاربردی و عملیاتی را تدوین می کنیم.

منبع : بازار کار

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ