حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند

۴ نظر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند تا کارگران بتوانند نیاز‌های معیشتی خود را جبران کنند.

حسن لطفی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به موضوع تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ گفت: ما باید ارزیابی درستی از هزینه تمام شده تولید در دست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نرخ رشد تورم باید در تعیین حقوق و دستمزد کارگران مد نظر قرار گیرد، بیان داشت: ما باید نرخ رشد تورم و همچنین آنالیز هزینه‌های تولید را در یک کفه ترازو گذاشته و در کف دیگر ترازو ارزیابی از فعالیت کارگر در تولید محصولات مختلف داشته باشیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: به جای اینکه فشاری به کارگر وارد شود، دولت باید بیاید و بخشی از هزینه‌های تولید را کاهش داده تا به کارگر فشار نیامده و حقوق کارگران پایین نیاید.

وی تاکید کرد: در این رهگذار حتی ما پیشنهاد می‌کنیم که سود کارفرما هم مقداری کم شود تا کارگر متحمل فشار‌های زیادی نشود.

این نماینده مجلس بیان داشت: به اعتقاد بنده حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند تا کارگران بتوانند نیاز‌های معیشتی خود را جبران کنند.

منبع : خبرگزاری میزان

برای مشاهده اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ حداقل باید ۲۰ درصد افزایش پیدا کند

  • ع
    علی صابرجو
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵
    یه نفر به ایشون بفرمایند در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارن اظهار نظر نفرمایند. آخه با 20 درصد اضافه شدن حقوق کارگران که پول 2 شب فقط شام میشه...... آقا بسه دیگه نمی خواین وضعیت نیروهای شرکتی و کارگران عوض بشه لطفا با این نطق ها خودتون رو .........نفرمایید.
    • ا
      احمدی
      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۴۰
      این بابا فکر کنم 20 درصد رو به حقوق خودش اضافه کرده دیده خیلی میشه گفته یه حالی هم به کارگرا بدم، خدایا این مسئولین دلسوز رو از ما نگیر
      20%*1900000=2280000 تومان
      • ی
        یاسین
        ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵
        دقیقا. تو فرض کن 50 درصد . میشه یک میلیون . که بازم خیلی خیلی کمه.
      • ی
        یس
        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵
        20 درصد؟؟؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ