حقوق سربازان ۲۰ درصد اضافه شد

۴۳۲ نظر

رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح از افزایش حقوق ۲۰ درصدی سربازان خبر داد و گفت: به زودی خبرهای خوشی برای مشمولان غایب اعلام می‌شود.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شیوع بیماری‌ها در پادگان‌ها کمتر است چون بهداری‌ها فعال‌تر هستند، همه پادگان‌ها پزشک دارند و تمامی سربازها معاینه می‌شوند و به دارو و امکانات دسترسی آسان دارند، و البته که یگان‌های نظامی و آماده باش هستند.

وی افزود: طبق آخرین آمار ۵۴ نفر از سربازان به کرونا مبتلا شدند و به غیر از این تعداد شیوع خاصی در پادگان‌ها نداشتیم و بیماری کنترل شد و مشکلی در هیچ مرکز آموزش دیده نشد.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خوشبختانه بیماری در پادگان‌ها مخصوصاً در حوزه مراکز آموزشی سرباز کنترل شده است. فاصله اجتماعی رعایت می‌شود، مراکز تجهیز و توجیه شدند، سربازان هم جوان و قدرتمند هستند و بیماری در این سنین کمترین فراگیری را دارد. خوشبختانه در این موضوع اتفاق خاصی رخ نداده است.

افزایش حقوق ۲۰ درصدی سربازان

امیر رحیمی‌پور با اشاره به افزایش حقوق سربازان در امسال گفت: افزایش حقوق طبق قانون و مطابق قانون انجام می‌شود و باید دولت بودجه آن را واریز کند. امسال به جد به این مساله وارد شدیم و درخواست کردیم تا در قانون بودجه به ما مبلغی را برای افزایش حقوق اختصاص دهند تا پرداخت حقوق مطابق قانون را بتوانیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: اما به خاطر مشکلاتی که برای دولت در بحث تامین اعتبار ایجاد شد موفق نشدیم اعتبار را از دولت بگیریم و به همین دلیل ستاد کل علاوه بر ۲۰ درصدی که مصوب شد به طور میانگین تا ۸۰ هزار تومان به حقوق تمامی کارکنان وظیفه از اعتبارات ستاد کل اضافه گردید و حداقل حقوق یک سرباز عادی ۳۳۴ هزار تومان است.

توضیحات در مورد ضابطه عدم اجباری بودن کچل کردن برای سربازان

امیر رحیمی پور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه سال گذشته عنوان شد دیگر نیازی سربازان کچل کنند، اما گویا در تمامی پادگان‌ها این موارد رعایت نمی‌شود، چرا چیزی که ضابطه شده است، اجرا نمی‌شود، گفت: این ضابطه تدوین است یعنی اینکه دلبخواهی نیست و لازم الاجرا است اما در مورد کچلی مطلبی که گفته شد یک بازه وجود داشت یعنی بین ۵ نمره فاصله داشته است. برخی یگان‌ها حداقل را رعایت کردند و برخی حداکثر را رعایت کردند. برخی یگان‌ها رزمی هستند و آموزشی دارند و انتظار دارند سربازان فعالیت بیشتری داشته باشند به همین دلیل حداقل را رعایت کردند و از سربازان می‌خواستند تا جایی که می‌شود موهایشان را کوتاه کنند.

وی ادامه داد: اما این را بگویم که اگر جایی سربازی شکایت داشت به عنوان تخلف آن را بررسی می‌کنیم و اگر محرز شد با آن برخورد خواهد شد.

۵۰ درصد سربازان بومی هستند

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضوع بومی سازی برای سربازان تا چه میزان اجرا می‌شود، گفت: سعی داریم تا جایی که می‌شود موضوع بومی سازی را در سربازی رعایت کنیم ولی نمی‌توان گفت که به صورت صد در صدی بومی سازی در سربازی اجرا می‌شود چرا که برخی یگان‌ها با شهرها فاصله دارند و یا وسط بیابان هستند یا مراکز آموزش خاص هستند.

امیر رحیمی پور بیان کرد: الان در حال حاضر نصف سربازان ما بومی هستند و اینکه بخواهیم تمام سربازان را ۱۰۰ درصد بومی کنیم امکان پذیر نیست. چون پراکندگی جغرافیایی کشور ما متناسب با پادگان‌ها نیست.

وی با اشاره به موضوع کرونا و تعویق در برگزاری آزمون‌ها و نگرانی مشمولانی که قصد شرکت در آزمون را داشتند، گفت: این مشکل را سازمان سنجش منعکس کرده است و تا ده روز آینده بررسی می‌کنیم و خبر می‌دهیم. البته برای کنکوری‌های دیپلمه (سراسری) مشکلی نداریم. سایر امتحانات سراسری متعاقباً بررسی و اعلام می‌شود.

به گفته رحیمی پور این موضوع قابل بررسی است و باید با وزارت علوم و وزارت بهداشت جلسات مشترکی گذاشته شود تا بتوان کمکی به این مشمولان کرد.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از راه اندازی یک راه ارتباطی با سربازان خبر داد که در این درگاه سربازان واقعی بتوانند مشکلات خود را مستقیم با اداره سرباز در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.

طرح خرید خدمت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد دوباره بحث خرید خدمت مطرح شود یا نه، گفت: آن طرح به ما آسیب زیادی وارد کرد، سربازان غایب منتظر ماندند تا ۸ سالشان پر شود و خدمتشان را بخرند و به سربازی نیامدند و تعداد غایبین ما چند برابر شد. در حالی که قرار بود این طرح مسئله غایبین را حل کند. یعنی مشکل افرادی که غایب هستند و سن بالایی دارند و ارزش اعزام به سربازی ندارد، حل شود. الان برعکس شد و چند ده هزار نفر سال گذشته به غایبین ما اضافه شد. به همین دلیل به شدت با این طرح مخالف هستیم و به هیچ عنوان هم تمدید نمی‌شود چون اثر مثبتی نداشته است.

امیر رحیمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه افرادی می‌گویند ۸ سال غیبت ما پر شده است و الان متاهل هستیم و رفتن به سربازی برایمان مشکل است، آیا برای این افرادی برنامه‌ای ندارید، گفت: امکان تمدید این طرح وجود ندارد. اولاً این طرح تبعیض آمیز بود. ثانیاً آثار مثبتی برای ما نداشت.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: اگر تعداد غایبین ما که آن زمان دو میلیون و نیم بود و با اجرای این طرح تعداد غایبین به یک و نیم میلیون می‌رسید می‌گفتیم طرح خوبی است و حداقل غایبین را کم کرده است ولی الان غایبین ما دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شده است. البته برنامه‌هایی برای این افرادی که ذکر شد داریم که در زمان مناسب اعلام می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۳۲ نظر برای حقوق سربازان ۲۰ درصد اضافه شد

  • س
    سید رضا
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱
    سلام بچه ها امکانش هست بفروشن
    • ف
      فرهاد
      ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۵
      آقا سرباز فراری ها رو ثبت احوال خدمات نمیده بهشون من سال 90 از خدمت فرار کرده بودم چند وقت پیش رفتم کارت عابرمو بگیرم اعتبارش تموم شده بود ندادن گفتن ثبت احوال تایید نمیکنه استعلامتو برو ببین مشکلش چیه رفتم ثبت احوال گفتن داد سرای نظامی جلوشو بسته هیچی دیگه الان عابر بانک ندارم چندروز پیشم رفتم کافی نت برا سهام عدالت ثبت نام کنم تو سجام و کار گذاری نتونستم گفت سامانه مشخصات هویتیمو تایید نمیکنه سهام عدالتمم فعلا رو هواست.خداشاهده تمام چیزایی که گفتم برام اتفاق افتاده.دیگه خسته شدم با30سال سن تصمیم گرفتم برگردم خدمت پادگان المهدی کهریزک سخته ولی میخوام تمومش کنم دوسال سختیو میکشم ولی دیگه میخوام بقیه زندگیمو بدون استرس زندگی کنم......
      • ا
        احمد
        ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۴۹
        داداش فرهاد خان...اصلاامکان نداره برادر...ایناچین که میگی؟ ثبت نام سهام که بسته شده هیچکس نمیتونه دیگه ثبت نام بکنه،،،قاتل که قاتله ثبت احوال جلو کارت ملیش رو نمیبنده،مگه چیکار کردیه که عابر بهت نمیدن؟ برادر عزیز تموم مشمول ها میرن بانک وام میگیرن،من خودم بالای 5تا وام تاحالا گرفتمه،همین الان دوتا وام دارم قسط میدم پسر خوب این حرفا چیه آخه؟ ی چیزی بگو باعقل جور دربیاد...ایشالا خداوند مشکلات حل کنه...یاحق
      • ا
        امیر محمد
        ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۶
        سلام . پرونده من هم از تهران برگشت خورد امروز و پرداختی فروردین99 بودم. و پرونده مو دیدم با فیشای پرداختی وغیره. کلا باید بی خیال کارت بشیم. از مسئول خرید هم پرسیدم گفت احتمالا پولاتون برمیگرده به حساب وبا تعهد محضری بهتون داده میشه. هنوز هیچی معلوم نیست تو بحث برگشت پول ولی کلا دیگه از فکر کارت بیایید بیرون وخدا کنه سریعتر فکری به حال برگشت پولامون به حساب کنن.
        • ا
          احمد
          ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۱۹
          داداش میشه بیشتر توضیح بدی؟؟من نمیدونم چرا در بحث برگشت پول هرکسی ی چیز من درآوردی میگه؟ یکی میگه نمیدن...یکی دیگه میگه باید دفترچه بگیری، یکی میگه تعهد محضری،یکی میگه معلوم نیست،،،میشه واضح تر توضیح بدی داداش امیرمحمد؟ یعنی چی معلوم نیست داداش؟ چرا اینارو به ما نمیگن؟ والا ما گفتن فقط شماره شبا بدید تا کاراشو بکنیم پول برگرده،منم گفتم شماره شبا نمیدم،اگ پول برگشت بخوره سرباز محسوب خواهم شد،ولی پول داخل حساب بمونه بلاخره تصمیم خواهند گرفت،حتما تعهد محضری میخوان ازت بگیرن ک دیگه ادعا نکنی...پس ببنید کارشون ب مشکل خورده و داذن غیر قانونی رفتارمیکنن،منکه پولم نمیگیرم و اینقد صب میکنم تا کارت بهم بدن واصلاحیه رفع بشه
          • ا
            امیر محمد
            ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۴
            خب خداروشکر عزیز که با یه شماره شبا مشکل برگشت پول حل میشه والا مسئول اونجا گفت احتمالا تعهد بگیرن که دفترچه بگیرید و اعزام بشید و بعدا از پست کردن دفترچه پول به حسابتون واریز شه.اون بنده خدا هم خبری نداشت و گفت احتمالا. ممنون که گفتی با یه شماره شبا مشکل حل میشه وپول برگشت میخوره. خدا کنه حقیقت رو گفته باشی این دفعه. تشکر
        • م
          مسعود
          ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
          سلام عزیزان امروز که رفتم نظام وظیفه گفت که پولا برمیگرده به حساب و ممکنه یکی دوماهی طول بکشه و کلا باطل شده پرداختی های فروردین واردیبهشت ماهی ها .دیگه امید بیخودی نداشته باشیم ودوباره استرس چاپ کارت واین حرفای بی خودی. خدا کنه زودتر پولامون برگرده به حساب.
          • ف
            فرهان
            ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
            به منم همین حرفو زدن داداش من 2 ساعت پیش نظام وظیفه کل استانمون بودم وگفتن پرداختی ها اردیبهشت وفروردین کلا باطل شده و احتمالا بعد از پست کردن دفترچه وتعیین تکلیف وضعیت خدمتی پولامون رو برگشت بدن . فعلا که بحثشون سر برگشت پولها به حسابهاست ودیگه نباید امید داشت وبه حرفای بی اساس دل خوش کرد.
            • ا
              احمد
              ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹
              دوستان و برادران عزیز،،،اگه پولتون رو پس بگیرید مشمول حساب میشید،،،تحت پیگرد و دستگیری...ازما گفتن بود،اگه پولتون رو پس نگیرید هیچکاری نمیتونن برعلیه شمابکنن،و مجبور میشن جلسه بذارن و ی فکری بحالمون بکنن،من که بهیچ عنوان پولم رو‌پس نمیگیرم،بلاخره ی چیزی میشه،فقط اینو سوال کردم،پول داخل سیستم باشه،فایل نظام وظیفه روی تاییدمیمونه و نمیتونن مشمول حسابت کنن،درواقع کارت پایان خدمت نداری،ولی ازمزایای داشتنش بهره مند هستی،وگرهنه پول رو بگیری مشمول حساب میشی و باید اعزام بشی،،،حالا میل باخودتون هست،تحقیق کنید دوستان ب حرف منم گوش نکنید،ولی تورو خدا تحقیق کنید بعد پولتون رو بگیرید
              • ح
                حسین
                ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲
                خداشاهد پول راپس میدهند داداش احمد حقیقت بگو چکار باید بکنیم پولمون را پس بگیریم کارت نممیخوام داداش این رالااقل دقیق بگو مرسی
                • ا
                  امیر محمد
                  ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۸
                  هنوز معلوم نیست چطور پول رو برگشت میخان بدن ولی احتمالا تعهدی چیزی بخان بگیرن که وقتی پول برگشت خورد تو حساب ما هم وضعیت خدمت خودمون رو روشن کرده باشیم ودفترچه اعزام به خدمت گرفته باشیم. اما دیگه به فکر کارت نباش چون کلا باطل شد این قضیه صدور کارت و خدا کنه هر چه سریعتر پولامون برگرده به حسابمون.آمین
            • ا
              احمد
              ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۱
              عزیزم آقا رحیم برادر عزیز،حق باشماست درسته،باید دعاکنیم ببینیم چی میشه
              • ح
                حسین
                ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷
                یعنی دیگه کارت صادر نمیشه براپرداختی های امسال پس پولمون چی میشه بعد از 4ماه داداش احمد شما که ما را امیدوار کردی وگفتی کارتها رفته برای چاپ پس حرفت صحیح نبود؟واقعا که دستت درد نکنه داداش احمد
                • ا
                  احمد
                  ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۲۴
                  داداش حسین عزیز،،،چه فرقی میکرد گفتن من؟همه ما بلاتکلیف بودیم،معاون نظام وظیفه به من گفتن امیدوارباشید،خودشون گفتن تا پایان اردیبهشت فرصت دارید،من و شما و همه رفتیم پول ریختیم،نشست ب حساب سازمان،دوهفته پیش هم گفتن میرن برا چاپ،منم چیزی ک بهم گفتن به همتون منتقل کردم،حالا میگن نه همچین چیزی نیست،منم ب شما میگم فعلانیست و نامشخصه،،،همین و بس،
                • ر
                  رحیم
                  ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
                  دعا دیگه جواب نمیده خداکنه 27_میلیون پول راکه یه جا پرداخت کردم یه جا برگردونن نخوان چند ماه اذیت کنند ویا شرایط بزارند همین
                  • ف
                    فرامرز
                    ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸
                    شرایط دریافت وجه پرداختی این هست که اول دفترچه اعزام به خدمت پست کنید و بعد از تقسیم و جاگیرشدن در یگان خدمتی پولاتون خرد خرد به حسابتون واریز میشه...
                    • ر
                      رحیم
                      ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹
                      مگه گود زورگیری هست داداش یا چال میدان خخخخخ
                    • ا
                      احمد
                      ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
                      داداش رحیم عزیز و برادر خوبم،ازین بابت میگم که هنوز چیزی بازهم مشخص نیست،فقط فعلا گفتن هیچ کارتی نرفته برای چاپ باید مناظر ماند و دید چه تصمیمی خواهند گرفت،اصلاحیه بودجه وارد مجلس شده،و امید میره اونجا ی کاری بکنن برای تبصره موجود،پس هنوز امید هست،هروقت ک پیام بهت دادن یا تماس گرفتن یا پولت بهت دادن بعد میتونی نا امید باشی،هنو هیچی مشخص نیست،بایدمنتظرباشیم داداش رحیم،التماس دعا
                      • ا
                        احمد
                        ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۸
                        داداش رحیم چرا نیستی؟ از داداش صمد هم میخوام کامنت بذاره،دوستان تورو خدا قبل گرفتن پول ،بیایید هم فکری کنیم،،،تورو خدا کامنت بذارید و تبادل نظر کنید
                      • ا
                        احمد
                        ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶
                        دوستان هرکسی خبری چیزی داره از واریزی های امسال اطلاع رسانی کنه،،،مث اینکه مراکز استانها نامه زدن هرچه سریعتر وضعیت مشمولین رو تعیین تکلیف کنید،،،همین هفته ها باید منتظر موند ببینیم چه تصمیمی خواهندگرفت،،،التماس دعا
                        • ا
                          احمد
                          ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۰:۳۷
                          رحیم جان برادر چه خبر؟؟ خبر جدیدی چیزی تماسی جایی پیگیری؟ داداش حتما کامنت بذارید،والا ب پیر ب پیغمبر ب همه مقدسات قسم من نه دروغ میگم ن چیزی،خودم حالم ازهمه شماهابدتره،اینقدپیگیری کردم آخرش گفتن تعدادتون بالاست ولی گفتن پول برگرده،حالانمیدونم واقعا میخوان برگشت بدن یا چیزی،ولی گفت احتمال داره درماه های آینده اصلاحاتی صورت بگیره،تو رو خدا همتون پیگیر باشید ببینیم باید چیکارکنیم،دوستان خواهشآپیگیرباشید و اینجاجوابش روکامنت بذارید،واقعاخواهش میکنم،داداش رحیم ...داداش صمد ...آقا علی تهرانی ...مصطفی...بقیه بچه ها...الان ک باید باشیم کنارهم هیچکدومتون رو نیست،،،منتظریم
                        • ر
                          رحیم
                          ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷
                          واقعا یه داش صمد واحمد بودند که مدتی سرکارمان گذاشته بودند حالا هم ازشون خبری نیست یه نظامی بود فکرکنم اطلاعاتش دقیق بود اون هم دیگه چیزی نمیگه یه ماه پیش صمد گفت کا رتها برای تهران 5روز دیگه صادر میشه وبرای شهرستانی ها 20_روز دیگه امروز نظام وظیفه استان باریس کل وقت ملاقات گرفتم بهم راحت گفت پرداختی تون باطل شده ودیگه کارت صادر نمیشه فقط ما پیگیر هستیم لا اقل پول به حسابتون برگرده البته این کار هم مشکلات زیادی داره چون وارد خزانه شده زنگ هم بنده خدا یه جایی از تهران زد اونم گفت قانون این ور سال خرید را باطل کرده وپرونده ای نفرستید فقط همین شما هم برید بارییس کل نظام وظیفه استانتون وقت ملاقات بگیرید احقاق حق کنید شاید جواب داد یا حق
                          • م
                            مسعود
                            ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
                            خدا کنه داداش پولمون برگشت بخوره به حسابمون. امروز هم رفتم نظام وظیفه گفت کارتی صادر نشده واسه پرداختی های فروردین واردیبهشت وشایعه هست همه چی.فکر کنم اخرش باید دفترچه رو پست کنیم شاید بعد اموزشی پولامون رو برگشت بدن به حساب
                            • ی
                              یاسین
                              ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶
                              اگه قرار بود کارتی صادر بشه قطعا تو مدت 2 ماه انجام میشد...
                              کاملا مشخصه ک پرداختی های فروردین و اردیبهشت مبلغ ناچیز و تعداد نفرات کم بوده و ارزش صدور کارت رو نداشته و قطعا براشون نمیصرفه ک بخوان این افراد رو معاف کنن
                              طرف سه ماه پیش پول رو تمام و کمال واریز کرده باشه و کارتی صادر نشده جای تفکر و تعقل داره
                              • ن
                                نادر
                                ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۰:۴۰
                                دقیقا منم همین استنباط رو کردم از این جریان!!!
                                پولشونم بعد از اتمام دوره ی آموزشی و تقسیم یگان به حسابشون واریز میکنن؛اونم اقساطی که یه وقت چپ نکنن و پول بگیرن و دیگه نیان خخخخخخخخخخخخ
                                اینجا دیگه هیچی بعید نیس دوستان
                                هیچکی به ما مشمولان غایب و فراری احترامی نمیزاره و قطعا ارزشی هم برامون قائل نمیشن
                                خودم کردم که لعنت بر خودم باد
                                کاش همون 12 سال پیش میرفتم و اینهمه آسیب روحی روانی و اجتماعی نمیدیدم
                                • ا
                                  احمد
                                  ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۷
                                  آقا یاسین،تفکر و تعقل جایی هست که پول ی مشمول چرا بعد 3ماه برگشت نخورده؟ و چرا براش پیام ابطال نیومده؟و چرا نظام وظیفه نامه زده تا اطلاع ثانوی...اگ قرار بود کارت ها رو ندن پس چرا 3ماهه پول مشمول روبرگشت نمیدن؟ یاچرا بهش نمیگن بیا بروخدمت؟پس ی روی سکه فک نمیکنی اینه ک میخوان کارت هاشون رو بدن؟بدون اطلاع ومنبع علم ب یقین حرف نزن برادر،،،نظام وظیفه خودش ب مشمول کن یکجا واریز کن و وقت داد تا پایان اردیبهشت،حالاشما چی گیرت میاد این حرفارومیزنی والا نمیدونم،خداوند همه بنده هاش رو امیدوارم ب راه راست هدایت کند،،،آمین
                                  • ا
                                    احمد
                                    ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
                                    بله اقا نادر،هنوزم دیر نشده زودتر برو تا بیش ازین آسیب روحی اذیتت نکنه،ولی استنباط هات عالی ان ماشالا،12سال برای زندگیت استنباط کردی و دچار آسیب شدید مغزی و روحی شدی،بنظرم دیگه استنباط نکن،وقتت هم تلف نکن برو خدمت،هیچی معلوم نیست،،،برو توکل کن بر خدا ونترس،
                                • ا
                                  احمد
                                  ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۳
                                  آقا رحیم،من کسی رو سرکار نذاشتم،،میدونستی امروز تماس تلفنی بود با عوامل سازمان نظام وظیفه؟؟ ازساعت 9صبح تا 11 ...خوده سردار تقی مهری بیشتر تماس ها رو جواب میداد امروز و بقیه همکاراشون در اتاق کنفرانس،عکس هاشون هم داخل سایت نظام وظیفه هست،اصلا ب این شایعات توجه نکن،البته اگ دوسداری و خودت خوشت میاد ازشایعه ک بحثش جداست،فقط اخباری رو باور کن که ازنظام وظیفه و داخل سایت،چرافک نمیکنی اگ قراربود کارتا نیان 3ماهه پولت رو نگه نمیداشتن،اگ قراربود بفرستنت خدمت شک نکن پیام میومدواست ک باطل شدی و نظام وظیفه باهات تماس میگرفت ...حتی بعضیا ک شایعه کردن برای پول باید بری خدمت بعد پولت بهت میدن،واقعا اینحرفابخداخنده داره،توجه نکن برادر،کمی صبرکن و خودتو الکی استرس نده و بقیه روهم نترسون ک کارپسندیده ای نیست،،،
                                  • ر
                                    رحیم
                                    ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۰:۱۴
                                    داداش احمد خدا کنه واقعیت باشه گفته هات داداش اخه من بارییس نظام وظیفه چند روز قبل صحبت کردم گفت پرونده ها برگشت خورده وزنگ زد تهران به سازمان انجا هم گفتند خرید این ور سال باطل شده من میگم شاید تعداد مون که فروردین و اردیبهشت یه جا جریمه راپرداخت کردیم کم هست وبراشون نمیصرفه برای تعداد اندک کارت چاپ کنند وگرنه الان سه ماه ونیم هست که جریمه رایه جا پرداخت کردم چرا پرونده را برگشت زدند یکی بچه های نظام وظیفه استان اخرش گفت اگه تعدادتون زیاد باشه مجبورند کارتون را راه بندازند ولی اگه تعداد اندک باشه بیخیال میشوند داداش احمد به نظر شما تعداد این نوع پرداختی چند نفر هستند واقعا اگه اطلاع داری بهم بگو نگرانیمون کمتر شود داداش یا حق مشکل همه را حل کن (امین)
                                    • ا
                                      احمد
                                      ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵
                                      دقیقا 478نفرهستیم در کل کشور،اینو میتونی از سازمان نظام وظیفه کل تلفن گویا بپرسی،،،و رقم بسیار بالا و قابل توجهی هم هست در این اوضا و احوال بودجه،،عزیزم داداش رحیم،پرونده برگشت خورده درسته،چراکه سازمان نامه زده تا اطلاع ثانوی پرونده های فیزیکی رو نیارید،حتی تاکید کرده تا اطلاع ثانوی،حیف نمیشه نامه اصلاحیه ستاد رو برات بفرستم،اینکه پروندت برگشت خورده دلیل نمیشه باطل شدی،ابطال فقط از طریق پیامک هست و نظام وظیفه استان،،،نگران نباش قربونت،من بی دلیل بهت نمیگم،بخداقسم اگ مشکلی بود بهت میگفتم،و سازمان هم پولات رو اینهمه نگه نمیداشت و استان هم بهت اطلاع میداد بیا برو معرفی کن برای خدمت،الان مشمول بگیری شروع شده،چرا با تو کاری ندارن؟چرا من راحت میرم نظام وظیفه و سازمان؟منتها یکم صبور باش،حرف صدمن ی غاز رو هم جدی نگیر،ایشالا درست میشه
                                    • ن
                                      نادر و یاسین
                                      ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
                                      احمد جان دیدی بهت گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                      من از روی باده هوا حرف نزدم داداش
                                      • ن
                                        نادر و یاسین
                                        ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
                                        پرداختی های اردیبهشت بعد از اعزام به خدمت و مشخص شدن یگان خدمتی پولاشونو پس میگیرن...اینم تا چندروز دیگه خبرش پخش میشه
                                      • ا
                                        احمد
                                        ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۰:۰۵
                                        واقعا نمیدونم اقا رحیم چجوری دیگه من باید بهتون بگم،از یطرف دنبال منو اقا صمد میگردی،از ی طرف هم میگی شماها سرکارمون میذارید،درثانی اگ منو اقا صمد سرکارمیذاریمت،پس چرا در به در دنبال مایی ک جواب سوالاتت بدیم؟درضمن برونظام وظیفه استانت،بگو پولم میخوام و میخوام برم خدمت،بگو میخوام همین الان برم خدمت لطفا ،بعد بببن چی بهت میگن،میخوای خودم بهت بگم؟ بهت میگم حتما باید تعیین تکلیف بشه پروندت اول ،بعدش،حتی نمیتونی بگی دیگه معافیت نمیخوام،حتی ب زور هم التماس کنی قبول نمیکنن بفرستنت خدمت،برو بگو خواهشن بهشون و بپرس،بعد ی عده ناآگاه میان میگن باید بریدخدمت تاپولاتون بدن،متاسفم و فقط دعابایدکرد ک انشالا خداوندفرهنگ و آگاهیمون روبیافزاید،،التماس تفکر و دعا
                                        • ا
                                          احمد
                                          ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۷
                                          دوستان دقت کردید برادر نظامی رو اصلآ نیست؟ برادر نظامی ما بیصبرانه منتظر حضورت اینجا هستیم،،چیشد قرار بود به ما کارت ندن و حکم جلب گرفته بودن و دستگیر کنن تحویلمون بدن؟ کجایی با خبرهای خوبت دل بچه رو شاد کنی و وقتی نیستی خداییش دلخوشی نداریم ک از ته دل بخندیم،اخه هیچکس اندازه شما حرفاش دقیق نیست،نخند آقا ااا زشته جناب نظامی منابعی ک دارن موثق هستن الکی بر علیه اون حرف نزنید،فقط کمی...اونم توجیه میشه عیب نداره،دوستان ب دل نگیرید اگه جناب برادرنظامی موضوعی میگه،دلسوز ستاد و نظام وظیفه هستش طبیعیه حقوق میگیره و دلواپسه بهرحال،ولی باید قدرش رو بدونیدکه اینقدحرفاش مارو شادمیکنه😂😂،هرجایی ک هست ما آرزوی سلامتی داریم واسش،یا حق
                                          • ا
                                            احمد
                                            ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۰:۳۷
                                            ..من واقعا نمیدونم و موندم که شما رحیم جان باخودت چند چندی داداش،میگی منو صمد جان سر کارمون میذارن،بعد در به در دنبال مایی که جواب سوالاتت بدیم،اخه قربون شکلت تو که هرشایعه ای رو باور میکنی،بعدسوال میکنی وجوابت میدیم،حداقال انتظار میره آدم اخلاق و ادب رو رعایت کنه،و خیلی بده کسی تهمت بزنه ب کسی ک اینقد نگران مسائل و پاسخگو همه باشه،درضمن دیگه ازمن خواهشن چیزی نپرس،واسم مارو هم نیار برادر خوبم،ماهممون مشکل داریم ولی صرار نیست بهمدیگه بی احترتمی کنیم،بنده دارم ب بقیه کمک میکنم ،وکسی روهم سرکار نذاشتم،اگ شمااینجوری فکرمیکنی پس چرامیایی اینجا؟ وشب و روز دنبال ما میگردی؟
                                            • ا
                                              احمد
                                              ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۰:۴۲
                                              من درعجبم ازبعضی از دوستان،بخدا تعجب برانگیزه شدید،بعضی دوستان میپرسن سوال رو،بعد جواب میدی بهشون دقیق بامنبع و با اطلاعات کاملش،باور نمیکنن هیچ،تازه برعکس میرن و عین همونا ذو باشایعه قبول میکنن،یا برخی دوستان مث اقا رحیم از صب تاشب در ب در دنبال منو اقا صمدهستن،بعد اینهمه ماپاسخگو هستیم و جز کمک،امید و راهنمایی تا حد توان انجام میدیم،بعدمیان پشت سرما میگن فلانی سرکارمون میذاشتن،آخه برادر من چه سرکاری؟ کی و کجا قربون شکلت؟واقعاتعجب میکنم ...امید به حل تموم مشکلات مشمولان بخدامنکه همش دعا میکنم ب والله برا تک تک عزیزانم،دوستان ماهمه عین هم هستیم،سینه سوخته و همه مشکل و چقدرسختی و مصیبت،مشوق و همدرد هم باشیم،مرحم باشیم و پادزهر،نه اینکه نمک ب زخم هم،،،التماس دعا
                                              • ر
                                                رحیم
                                                ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۳
                                                داداش من خدا میدونه قصد ازار وتهمت ندارم اخه شما فرمودین وصمد فرمودین کارتها رفته برای چاپ ولی من همین امروز نظام وظیفه استان بودم وبهم گفتند فعلا هیچ تصمیمی برای پرداختی های 99نگرفته اند واگه خبری شد بهتون اس ام س میدهند ودیگر اینحا نیایید سه نفر هم بودیم کلی هم باهاشون مجادله کردیم وپرونده همه ما توی نظام وظیفه استان بود وتهران اصلا نرفته بود وجنابعللی فرمودید رفته برای چا پ کارتها حالا خودتان بفرما شما به نظرتون با اقا صمد ما را نگذاشتید سر کار خواهشا حق بگو کمی تفکر دنبال شما بودم چون با اعتماد گفتید کارتها رفته برای چاپ درسته یانه خدایی خودتان بگویید ؟؟؟؟؟؟؟؟
                                                • ا
                                                  احمد
                                                  ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۰۶
                                                  آقا رحیم برادر عزیز و خوبم،تفکر جایی هست که تر روز میایی ی چیزی میگی،ی روز میایی میگی رفتم نظام وظیفه گفتن باطل شدم،ی روزمیگی پولم برگشت خورده بحساب،ی روز میگی پروندم فلان،بعدمیگی گفتن اصلا صادرنمیشه،حالا میایی میگی فعلا برامون تصمیمی نگرفتن؟ اصلا معلوم هست باخودت چند چندی داداش؟ من عرض کردم طبق منابع و اطلااات و آشناهایی ک من دارم،اینجوری بهم گفتن،حالا میخوای باورکنی به حرف من یا نکنی اصلا برام مهم نیست،من دنبال کارت خودم هستم و منابع خودم رودارم،من نمیدونم شما چه اصراری داری به بنده که جواب داستان های توروبدم؟ اونم هر روز ی حرف میزنی،عزیزم نظام وظیفه استان من به بنده گفتن نگران نباش کارتت رفته برا صدور،حالادیگه نمیدونم به شماچی میگن،موفق باشی برادر
                                                • ر
                                                  رحیم
                                                  ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۴
                                                  داداش حتما شما پرداختی سال 98بودی یا مقداری سال 98پرداختی داشتی که رفته برای چاپ من هم هرچی نظام وظیفه استان بهم گفته حقیقت اینجا بیان میکنم داداش لزومی نداره من اطلاع غیر واقع بدهم خودم درک میکنم عده ای چشم به این سایت دوختند تاشاید انشالله فرجی بشه خدایی من چیزی جز حقیقت که نظام وظیفه استان میگه چیزی دیگه نمیگم داداش انشاالله من شکل همه دوستان حل شو د به زودی یاحق
                                                  • ا
                                                    احمد
                                                    ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۱
                                                    عزیزم آقا رحیم برادر عزیز،حق باشماست درسته،باید دعاکنیم ببینیم چی میشه
                                                • ا
                                                  احمد
                                                  ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶
                                                  آقا رحیم تونستی کامنت بذار برادر،همچنین همه پرداختی های فروردین اردیبهشت،هرکسی خبری چیز جدید داره اعلام کنه،،،ببینیم ب بقیه چی گفتن، واینجا باید همه جمع بشیم و ی تصمیم واحدی بگیریم،دوستان خواهش میکنم تمامی پرداختی های 99فروردین اردیبهشت دراین سایت ک این کامنت منو میخونن،خواهش میکنم عاجزانه اعلام حضور کنن،نظر و همفکری کنیم ببینیم باید چیکارکنیم و چندنفراینجاآماده داریم،دوستان خواهشا همکاری کنید
                                                  • ر
                                                    رحیم
                                                    ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
                                                    دستتت درد نکنه داداش احمد واقعا که چرا ندونسته بهمون وعده میدادی لااقل نمیگفتی رفته برای چاپ من دیروز زنگ زدم مشاور تهران بهم گفت تعدادتون زیر صد نفرهست وپرداختی هاتون بهتون برمیگردونند ولی طول میکشه چند ماه استان هم همین را گفت وسلام
                                                    • ا
                                                      احمد
                                                      ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷
                                                      عزیزم رحیم جان اصلا نا امید نباش،،،اینقد زودناامید نباش،،تا اخرین زمان امید داشته باش،،،الان قراره اصلاحیه بودجه رو اوکی کنن،شدیدا هم به پول نیاز دارن،منکه میگم ی فرجی میشه،درضمن داداش احسان میگه برای فروردین صادرشده،این خبر خوبیه داداش رحیم
                                                • م
                                                  مسعود
                                                  ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸
                                                  هیشکی هم نیست یه خبر درست بده هر جا هم زنگ میزنم میگن کارتی صادر نشده واسه پرداختی های اردیبهشت وفروردین.حداقل پولمون رو برگشت بزنن اگه نمیخان کارتی صادر کنن.
                                                  • س
                                                    سید رضا
                                                    ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۱۸
                                                    سلام از طرح خرید خرید سربازی تو خبرگزاری فارس حمایت کنید تو قسمت کمپین سربازی رو سرچ کنید تعدادش بره بالا
                                                    • م
                                                      میلاد
                                                      ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲
                                                      ب نظرم نه کارتی صادر میشه ونه هیچی چون خودشون واقف بودن که بخاطر بیماری کرونا ممکنه خیلی ها خدمت نیان وباید خرید خدمت رو متوقف میکردن و پولهای پرداختی های فروردیت واردیبهشت رو یه اهرم فشار قرار بدن واسه کمبود نیرو. اگه هم بخان کسی ر وببرن خدمت از همین پرداختی ها شروع میکنن و کسایی که ثبت نام کردن توی این چن سال ونتونستند خدمت رو بخرند.
                                                      • ر
                                                        رضا
                                                        ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
                                                        صحت نداره خواهشا بدون موثق اطلاع نامعتبر ندید روحیه دوستان راخواهشا خراب نکنید داداش صمد واحمد صحت داره جزه عوامل نظام وظیفه بودید؟؟
                                                        • ا
                                                          احمد
                                                          ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۰:۳۴
                                                          درضمن اقا رضا برادر عزیز،آدم یکبار حرف میزنه و اطلاع رسانی میکنه،نطرش رو میده،اینقد خواهش دوستان از من و اقا صمد راجب صدور کارتهای فروردین اردیبهشت نپرسید،اگ اعتماد دارید که عرض کردم رفتن صدور چاپ تمام،خواهشآ این بحث رو ببندید و کارتها رفتن برای صدور،اگه هم اعتماد ندارید ک چرا از منو صمد سوال میکنید باز؟ برای بار اخر میگم و لطفا دیگه راجب این موضوع اصلا پاسخگو نیستیم،، کارتهای واریزی کامل فروردین اردیبهشت رفتن برای صدور چاپ،وسلام،دیگه باید دعاکنیم ومنتظر باشیم برای بقیه عزیزان ک اجازه واریز بدن بهشون واصلا نگرانم نباشن تاچند وقت دیگه اونا هم میتونن واریز کنن،التماس دعا

                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                      ثبت پاسخ