حقوق تمام مستمری‌بگیران خوزستان فردا واریز خواهد شد

۱ نظر

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی خوزستان گفت: هرچند روال پرداختی مستمری بگیران تا بیست و نهم هر ماه بود اما با توجه به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این پرداختی به ۳ استان خوزستان، لرستان و گلستان در خارج از نوبت پرداخت خواهد شد.

به گزارش بازارکار سید محمد مرعشی مدیرکل بیمه تامین اجتماعی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اهواز، اظهار کرد: طبق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حقوق تمام مستمری بگیران خوزستان، فردا به حساب آنان واریز خواهد شد.
وی تصریح کرد: هرچند روال پرداختی مستمری بگیران تا ۲۹‌ام هر ماه بود اما با توجه به تاکید وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، این پرداختی به ۳استان خوزستان، لرستان و گلستان در خارج از نوبت پرداخت خواهد شد.
مدیرکل بیمه تامین اجتماعی خوزستان افزود: همچنین براساس اجرای توافق‌نامه بیمه بیکاری کارگران آسیب‌دیده از سیل اخیر خوزستان و ابلاغ آن، با معرفی افراد از طرف اداره‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شعب تامین اجتماعی خوزستان و با درنظر گرفتن حق بیمه دی و بهمن۱۳۹۷ در مدت یک روز، مقرری بیمه بیکاری برقرار میشود، همچنین با گزارش بازرسی کارگاه‌های مناطق آسیب‌دیده از بحران سیل که مشمول قانون کار هستند نیز می‌توان مشمول این حق بیمه شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبارحداقل حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای حقوق تمام مستمری‌بگیران خوزستان فردا واریز خواهد شد

  • ر
    رعنا
    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰
    سلام من مبلغ 2400000 تومان حقوق بازنشستگی میگیرم سال جدید با اضافه حقوق تعیین شده میشه بفرمایید حقوق من چقدر میشه؟ بازنشستگی تامین اجتماعی هستم ممنون میشم 🙏 🌸

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ