حدود ۳۵ هزار معلم جدید در کشور جذب آموزش و پرورش می‌شوند

۹ نظر

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مسائل کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلم امکان‌پذیر است، گفت: همه تلاشمان بر این است که تا قبل از پایان سالجاری، نام‌نویسی و آزمون برای جذب حدود ۳۵ هزار معلم مورد نیاز آموزش و پرورش در کشور انجام شود.

به گزارش ایرنا قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در نشست با روسای ۲۲ گانه آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: مناسب‌ترین راه برای جذب و تربیت معلمان خوش فکر و نخبه، مسیر دانشگاه فرهنگیان بوده و راه رسیدن به کیفیت مناسب در آموزش‌های مدارس، کاهش جذب نیروهای آموزش و پرورش از طریق راه‌های غیرعلمی است.

وی بیان کرد: تربیت معلم، رکن اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسوب می‌شود و راز کاهش مسائل مختلف کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلم و براساس مبنای علمی امکانپذیر است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: عدالت آموزشی با داشتن فضای ایمن آموزشی رابطه مستقیمی دارد و باید تلاش کرد تا عدالت در ساخت فضاهای آموزشی ایمن در کشور و استان‌ها به صورت مطلوب اجرایی شود.

وی با اشاره به تربیت دانش آموزان براساس ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین ادامه داد: مسائل و آموزه‌های تربیتی نباید همگام با مسائل آموزشی مورد توجه قرار گیرد و استفاده از فضای مجازی برای تدریس غیرحضوری، ضرورت توجه به آسیب‌های اجتماعی را دوچندان کرده است.

احمدی لاشکی، استقلال در قانونگذاری برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت مطلوب و مصون بودن آموزش و پرورش از فشارهای بیرونی و سیاسی را از مهمترین عوامل پیشرفت آموزشی در جوامع پیشرفته عنوان کرد.

نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در سفرهای استانی به هرمزگان گفت: باید تلاش شود آموزش‌های حضوری بار دیگر بیشترین روش در مدارس کشور باشد و معضلات و مسائل آموزشی و تربیتی با حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس کاهش یابد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای حدود ۳۵ هزار معلم جدید در کشور جذب آموزش و پرورش می‌شوند

  • S
    Shakila
    ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
    سلام من دیپلم تربیت بدنی دارم میتونم در ازمون شرکت کنم
    • مشاور «ای استخدام»
      ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸
      کاربرعزیز
      مدرک تحصیلی برای شرکت در آزمون کارشناسی و بالاتر می باشد .
    • ح
      حق التدریس
      ۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
      دوستان دفترچه استخدامی اموزش وپرورش تا اواخر حتما تا اواخر بهمن ماه منتشر میشود نگران نباشید وازمونش در سال نیمه اول 401برگزار خواهد شد .چرا عجول هستید چه فرق میکنه الان بیاد تا سال اینده .به کجا چنین شتابان.شما مطالعه کنید الان که دفترچه بیاد شما الان حقوق نمیدن احتمال زیاد مهرماه 1402وارد کلاس درس میشوند قبول شدگان نهایی ازمون ماده 28.پس چرا عجله دارید قرار نیست حقوقی از جایی به شما بدهند.هرفعالیت وشغلی هرجایی دارید سفت ومحکم بچسبید بهش واین شرکت در ازمون ماده 28اولویت اخر کارهاتون بگذارید.واصلا ثانیه ها نشمارید برای قبولی ازمون ماده 28.چون حدود 500هزار شرکت کننده همش 34000هزار میخواد.اونم حدود 20هزارتا سهمیه شهدا جانبازان رزمندگان آزادگان عزیز میباشد وسهمیه ازاد حدود 14000هزار رشته های خاص مورد نیاز مناطق بوم.پس حدود 6درصد از شرکت کندگان کل دومرتبه حدود 2ونیم درصد از 6درصد سهمیه افرادی که هیچ سهمیه ندارندبخدا خیلی استرس به خودتان راه ندهید.هرچی حکمت خدا باشد
      • ز
        زهرا فریدونی
        ۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶
        سلام کسی میدونه چه کسانی میتوند برای آموزگار داخل آزمون شرکت کنند
        • ا
          اکرم
          ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
          دبیری عربی که افتضاح ظرفیتش کمه با این درس خیلی مهمی هم هست
          • ع
            علی یوسفی
            ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۲
            متاسفانه ظرفیتش خیلی کم هست. علی رغم اینکه در بسیاری از شهرها دبیر عربی ندارند از کسانی که لیسانس الهیات دارند دارند برای تدریس عربی استفاده می کنند
          • ع
            علی یوسفی
            ۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
            وقتی هر ساله در برخی رشته ها مثل دبیری عربی خیلی از ظرفیت ها خالی می ماند ، حدنصاب رو پایین بیارین تا تعداد بیشتری قبول شوند.چرا باید کسی که رشته تخصصی او عربی نیست به زور بفرستید سر کلاس عربی درس بدهد.خب حدنصاب رو پایین بیارین تا قبولی راحت تر بشه.
            • ش
              شیرعلی
              ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۲۷
              آیا سهمیه ایثارگری امسال بیشتر هست در ازمون تموزش پرورش؟
              • ع
                علی یوسفی
                ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶
                این چ وضعیه. قبلا گفتی تا اخر دی دفترچه صادر میشه

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ