حداقل افزایش حقوق کارگران در سال آینده باید ۳۰ درصد باشد

نماینده مردم فراشبند تاکید کرد: حقوق کارگران باید در سال آینده حداقل ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و البته کارفرمایان هم باید نظرات خود را در این بخش ارائه دهند.

تسنیم: نماینده مردم فراشبند در مجلس تاکید کرد: حقوق کارگران باید در سال آینده حداقل ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و البته کارفرمایان هم باید نظرات خود را در این بخش ارائه دهند.

محمدمهدی فروردین نماینده مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین حقوق و دستمزد کارگری برای سال آینده، اظهار داشت: در زمینه تعیین حقوق کارگری از دولتمردان گلایه‌های زیادی داریم. دولتمردان و مسئولین وزارت رفاه باید در زمینه تعیین حقوق و دستمزد کارگری مقداری فعال‌تر باشند.

وی با بیان اینکه کارگران در شرایط سختی به سر می‌برند، تاکید کرد: البته بنده نگرانی این بحث را دارم که مسئولین بخواهند در زمینه تعیین حقوق کارگری تصمیماتی را اتخاذ کنند که کارفرما‌ها نیز دچار ورشکستگی شوند؛ بنابراین باید تصمیمی با لحاظ همه جوانب اتخاذ شود.

نماینده مردم فراشبند در مجلس با بیان اینکه باید در تعیین حقوق و دستمزد کارگری در کشور دقت لازم صورت گیرد، بیان کرد: با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی خوبی قرار نداریم و نوسانات دلار و سکه ادامه دار شده است، باید به سرعت در زمینه حقوق و دستمزد کارگری تصمیماتی اتخاذ شود که هم باعث اخراج کارگران به دست کارفرمایان نشود و هم کارگران از وضعیت اقتصادی شکل گرفته بیرون بیایند.

فروردین تاکید کرد: حقوق کارگران باید در سال آینده حداقل ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و البته کارفرمایان هم باید نظرات خود را در این بخش ارائه دهند.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ