جزئیات کارت کنکور ۹۸ فردا اعلام می شود

جزئیات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۹۸ به همراه توضیحات رفع نقص کارت آزمون فردا سوم تیرماه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.


حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ از فردا دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
وی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت شرکت در آزمون تمامی گروه های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تیرماه تا ۱۲ تیرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. کلیه داوطلبان لازم است نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون در مهلت مقرر اقدام کنند.
وی گفت: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب شده اند بر حسب مورد باید نسبت به پرینت کارت آزمون گروه های آزمایشی دوم و یا سوم (هنر و زبان های خارجی) اقدام کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ