جذب ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام

ایلام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با تلاش مجموعه مدیران و بانک های عامل حدود ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال استان جذب شده است.


به گزارش بازارکار «شکراله شیرخانی» در بیست و یکمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد اشتغال روستایی تاکنون ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال جذب شده که این میران اعتبار سهم نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های غیر حمایتی ، صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام با بیان اینکه با واگذاری این میزان اعتبار ۳۶۹۲ طرح روستایی مصوب و پرداخت تسهیلات به آنها انجام شده است، گفت: این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۹۹۲ شغل در روستاهای مناطق مختلف استان ایلام پرداخت شده است.
شیرخانی ادامه داد: نظارت دقیق بر جذب تسهیلات بسیار حائز اهمیت است تا منابع منجر به ایجاد شغل و رونق تولید در روستاها شود و در تلاش هستیم تا مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال باقی مانده سهم اشتغال روستایی را تا پایان سال در استان جذب کنیم.
وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که باید به صورت هدفمند در روستاها عملیاتی شوند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ