جذب ۸ هزار مربی تربیتی در کشور

۱ نظر

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از جذب و به کار گیری ۸ هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین اداره کل مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در بیرجند از طراحی جدید برای تربیت مربی امور تربیتی با رویکرد مهندسی فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای و آگاه به متد‌های روز تربیتی از اول مهر سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: لازمه تسریع در دست یابی به اهداف سند تحول، گذر از نظام مبتنی بر آموزش صرف به سوی موقعیت‌های تربیتی رشد مدار است.

او تربیت را ایجاد رفتار مطلوب پایدار به صورت تدریجی و تکاملی دانست و افزود: مدیران و مربیان تربیتی فرماندهان خط مقدم جبهه‌ی تعلیم و تربیت در این شرایط سخت کرونایی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از مربیان تربیتی به عنوان الگو‌های ملموس نظام تعلیم و تربیت اسلامی، ایرانی یاد کرد و افزود: لازمه اثر گذاری فرایند‌های تربیتی در مربیان، ایمان، اخلاص و بروز و ظهور این فرایند‌ها در گفتار و سیره عملی مربی است.

کاظمی، عامل اصلی وجود تضاد‌ها در جامعه را کمبود انسان‌های عالم عامل و الگو دانست و گفت: داشتن تفکر راهبردی، مشارکت و بسیج همگانی برای اجرای تفکر راهبردی، تزریق نگاه یاورانه در بدنه مدیریتی، انتقاد پذیری و داشتن برنامه راهبردی، ۵ عامل موفقیت در حوزه تربیت به شمار می‌روند.

اواز تربیت به عنوان محصول مشترک و برون داد سه نهاد بزرگ خانواده، مدرسه و جامعه یاد کرد و افزود: تربیت تنها در کلاس درس اتفاق نمی‌افتد از این رو ضروری است، مدیران مدارس، الگو‌ها و موقعیت‌های تربیتی را در تمام ساحت‌ها برای معلمین و مربیان خلق کنند.

به گفته کاظمی موقعیت‌های تربیتی در حوزه پرورشی فرهنگ ساز بوده و لازمه این فرهنگ سازی توجه وافر به تشکل‌های دانش آموزی در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب است.

در این مراسم از اپلیکیشن شهدای دانش آموز فرهنگی و گام دوم انقلاب و طرح جامع توسعه اردوگاه ملی ولایت رونمایی شد

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۸ هزار مربی تربیتی در کشور

  • ق
    قبولی سرپل
    ۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
    بچه های سرپل کجایین ..من بی تابم از قبولی کسی به اسم بهاره هست اینجا لطفا بگین چون روز مصاحبه دیدمتون

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ