جذب ۷۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش

۲ نظر

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با تمهیدات و پیگیری‌های انجام شده از مجموع دانشگاه فرهنگیان و استخدامی‌های جدید ۷۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید به مجموعه آموزش و پرورش افزوده خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، رضامراد صحرایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام زیرساخت‌ها در دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه معلم‌پرور باید تقویت شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تا ۲۰۰ هزار دانشجومعلم افزود: متاسفانه در حال حاضر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۵۰ هزار دانشجو است و بدون تقویت و توسعه زیرساخت‌های موجود مانند خوابگاه، فضای آموزشی‌ و... ۱۰۰ هزار دانشجو را در آن گنجانده‌ایم.

صحرایی سرانه آموزشی در کشور را بسیار پایین اعلام کرد و توضیح داد: در سال تحصیلی جاری درصد قابل توجهی از مدارس کشور با کلاس‌های بالای جمعیت ۴۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین ۳۰ درصد مدارس کشور نیاز به مرمت و بازسازی دارد که در حال پیگیری رفع مشکلات در این حوزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز استخدام معلم در آموزش و پرورش جهت جبران بخشی از کمبودها از مجموع دانشگاه فرهنگیان و استخدامی‌های جدید ۷۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید به مجموعه افزوده خواهد شد.

صحرایی تاکید کرد: از آنجایی که تعلیم و تربیت نسل آینده وابسته به آموزش و پرورش است، تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات در این حوزه خواهیم کرد.

منبع : تابناک

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۷۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش

  • .
    ....
    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
    این همه فارغ‌التحصیل سال‌های مختلف یک طرف، بچه های کنکوری یک سال هم یک طرف. انصافه؟
    تازه اینا برای 4 سال دیگر آماده میشن. خب ظرفیت آزمون استخدامی را بیشتر کنند و امتیازهای مسخره را هم بردارن، تا افراد شایسته استخدام بشوند
    • H
      H
      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
      آره واقعآ با وجود کمبود نیرو به قول خودشون با سونامی کمبود معلم روبرو هستند اگه ظرفیتها بیشتر بشه بخشی از کمبود نیرو جبران میشه

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ