جذب ۷۳۴ نفر در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی

۲ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، از پذیرش ۷۳۴ نفر برای شغل معلمی از طریق آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی از جذب نیرو در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش و جلسات مختلف پیرامون کمبود نیروی انسانی بومی در استان، تعداد ۷۳۴ نیرو در سال جاری جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی افزود: این جذب از میان افراد بومی استان هرمزگان خواهد بود که از طریق آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ پذیرش خواهند شد.

دادی زاده اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۶۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی (ماده ۲۸) جذب شده اند که ایتدای مهر ماه سال جاری در کلاس های درس حاضر می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: درسال جاری قریب به ۷۵۰ فرهنگی استان بازنشسته می شوند که جذب این تعداد نیروی بومی می توانند التیام بخش تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش هرمزگان باشد.

منبع : خبرگزاری برنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۷۳۴ نفر در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی

  • م
    مصطفی طائی
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۵۴
    سلام.سوالی که شایدذهن خیلی ازعزیزان رادرگیرخودکرده این است که چرا باتوجه به اطلاعات جزیی ومهم درباره استخدامی آموزش و پرورش ماده28 درسال99 در استان بوشهر،هرمزگان،خراسان،گلستان وجوددارددرسطح کشور نسبت به انتشار دفترچه آزمون اقدام عاجل نمی کنند؟؟؟وسوال بعدچراالباقی استان های کشور تاکنون مصاحبه دراین خصوص انجام ندادن؟؟؟
    • .
      .......
      ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
      ای خدای بزرگ زودتر دفترچه را بفرست دارم افسردگی میگیرم. کاش ظرفیت دبیری بیشتر شه. کاش منم بتونم شرکت کنم یه جای خوب و قبول شم.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ