جذب ۳۰۵ نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

۱ نظر

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۳۰۵ نیروی جدید از طریق ماده ۲۸ همراه با آزمون استخدامی در سال جاری جذب آموزش و پرورش استان می شوند که این میزان نسبت به سال گذشته۸۳درصد رشد دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا در بیرجند، با اشاره به ضرورت بکارگیری نیروی انسانی توانمند در آموزش و پرورش اظهار کرد:در توزیع مجوزهای تخصیص یافته ؛ترتیبی اتخاذ شد که اولویت استخدام با مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان و بر اساس شدت نیاز، مقتضیات منطقه ای و میزان توسعه یافتگی شهرستان ها صورت پذیرد.

وی از در نظر گرفته شدن امتیاز بومی برای متقاضیان ؛ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و با توجه به نیاز مبرم استان به نیروی انسانی و قرار گرفتن در ردیف استان های محروم؛ بر خلاف آزمون سال گذشته، امتیاز بومی برای متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه ابرا داشت: ثبت نام متقاضیان طبق سنوات گذشته از طریق سایت سازمان سنجش بر اساس تاریخ های اعلام شده وزارت آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک انجام خواهد گرفت و علاقمندان به حرفه معلمی می توانند اخبار مربوطه را از سایت مذکور پیگیر باشند.

لازم به ذکراست با توجه به آمار بالای بازنشستگی استان، پذیرفته شدگان پس از گذراندن دوره یک ساله آموزشی فعالیت خود را در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز خواهند کرد.

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای جذب ۳۰۵ نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان جنوبی

  • م
    مصطفی طائی
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۵۴
    سلام.سوالی که شایدذهن خیلی ازعزیزان رادرگیرخودکرده این است که چرا باتوجه به اطلاعات جزیی ومهم درباره استخدامی آموزش و پرورش ماده28 درسال99 در استان بوشهر،هرمزگان،خراسان،گلستان وجوددارددرسطح کشور نسبت به انتشار دفترچه آزمون اقدام عاجل نمی کنند؟؟؟وسوال بعدچراالباقی استان های کشور تاکنون مصاحبه دراین خصوص انجام ندادن؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ