جذب ۲ هزار و ۳۳۲ معلم برای آموزش و پرورش اسثتنایی از طریق آزمون استخدامی

۲ نظر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: امیدواریم با جذب ۲ هزار و ۳۳۲ نفر ازطریق آزمون استخدامی و هزار نفر نیروی توانبخشی و همچنین ۸۰۰ نفراز دانشگاه فرهنگیان دیگر کمبودی در حوزه معلمان نداشه باشیم.

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره جبران کمبود معلم در آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: اگر ما بتوانیم تعداد ردیفی که به ما تخصیص دادند، را جذب کنیم، یک اتفاق خوبی خواهد افتاد. ما حدود ۲ هزار و ۳۳۲ ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش استثنایی درنظر گرفتیم که این میزان کم سابقه است.

وی ادامه داد: ما سالانه حدود ۸۰۰ نفر از دانشگاه فرهنگیان به مجموعه آموزش و پرورش استثنایی اضافه می شود و کنار این ما امسال مجوز جذب هزار نیروی توانبخشی را هم برای آموزش و پرورش استثنایی گرفتیم و در حال گذراندن مراحل نهایی است که امیدواریم با جذب ۲ هزار و ۳۳۲ نفر ازطریق آزمون استخدامی و هزار نفر نیروز توانبخشی و همچنین ۸۰۰ نفراز دانشگاه فرهنگیان دیگر کمبودی در حوزه معلمان نداشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: هماهنگی هایی که باید مرکز نیروی انسانی و سازمان سنجش انجام دهند و به زودی نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می شود وداوطلبان برای مصاحبه و گزینش دعوت می شوند و سهمیه ای که در نظرگرفته شده بود، داوطلب مرد در این حوزه کمتر از داوطلبان زن بودند.

منبع :خبرگزاری برنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۲ هزار و ۳۳۲ معلم برای آموزش و پرورش اسثتنایی از طریق آزمون استخدامی

  • م
    محمد
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
    ااینا هنوز جواب ازمون ابتدایی رو ندادن گرفتن ازمون دبیری پیشکش
    • پ
      پرهام
      ۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۵۱
      سلام از دفترچه دبیری خبری نیست ،آیا واقعا آزمونی هست یا نه ؟

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ