جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم جدید در دانشگاه فرهنگیان

۲ نظر

مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش گفت: سازمان اداری و استخدامی در ۳۱ اردیبهشت‌ امسال، سهمیه جدید جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد.


به گزارش بازارکار یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در واکنش به درخواست مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» مبنی بر «آموزش و پرورش پویا با استخدام معلمین تحصیلکرده از دانشگاه‌های برتر» با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی در ۳۱ اردیبهشت، سهمیه دانشگاه فرهنگیان را ابلاغ کرد، اظهار کرد: ۲۵ هزار ردیف برای دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: دو نوع ردیف استخدامی داریم، یکی مربوط به دانشجویان متعهد خدمت و دیگری نیز استخدام آزاد یا از طریق ماده ۲۸ است.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اظهار ادامه داد: هنوز ردیف جذب آزاد یا ماده ۲۸ ابلاغ نشده است که احتمالا نتیجه به‌زودی اعلام می‌شود.
حسین‌بُر گفت:‌ در این خصوص برای آزمون‌ها مشکل خاص و حادی به وجود نخواهد آورد و برگزاری زمان آزمون‌ها متعاقباً توسط سازمان اداری و استخدامی اعلام می‌شود.

 منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم جدید در دانشگاه فرهنگیان

  • ج
    جواد
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۰:۴۶
    یعنی چند نفر از کنکور میگیرن
    نفمیدم 25 هزار تا فقط برای کنکوره یان؟
    • م
      منتظر
      ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۴۴
      تورو خدا زود اعلام کنید مردیم دیگه از انتظار

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ