جذب ۲۵۸ معلم در آموزش و پرورش گیلان

۳ نظر

محمد رحمتی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: همچنین یک هزار و ۶۱ نفر از معلمان تا اول مهرماه امسال بازنشسته می شوند که ۱۰۱ نفر پیش از موعد تقاضای بازنشستگی کرده اند.

وی تصریح کرد : استان گیلان دارای ظرفیت‌های علمی و آموزشی متعددی است که اگر در مسیر خوبی قرار گیرند شاهد اثرات مثبت آن در جامعه خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: باید بر روی ارتقاء شاخص‌ها در آموزش و پرورش کار کنیم تا شاهد پیشرفت در این مجموعه باشیم و از ظرفیت‌های علمی و آموزشی استان به‌نحو احسن بهره گیری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی خانه ادبیات در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: پیش از این خانه ریاضیات را در استان راه‌اندازی کرده بودیم که افراد نخبه بسیاری هم تحویل جامعه دادیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر درگیلان ادامه داد : این پروژه در پنج کارگروه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است و پیرامون بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط کنونی اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: در حوزه ساماندهی نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش گیلان نیز حدود ۴۵ نیروی ورودی و بیش از ۴۰ خروجی برون استانی داشتیم و ۴۵ نیرو نیز درون استان جابه‌جا شدند.

رحمتی گفت: همچنین امسال در کنار جذب ۲۵۸ نیروی جدید توسط آموزش و پرورش استان، ۴۴ سرباز معلم و ۱۳۳ نفر از فارغ‌التحصیلان فرهنگی نیر جذب خواهند شد.

وی افزود: در حوزه نیروی انسانی برای جبران کسری ۸۰ ساعته در هفته از وجود نیروهای بازنشسته، استمرار خدمت، معلمان تمام وقت و نیروهای حق‌التدریسی سنوات قبل بهره‌مند می‌شویم.

وی اظهار داشت: از ۳۶۸ هزار و ۴۴۰ دانش آموز تاکنون ۷۱.۵۱ درصد ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: از ۴۱ عنوان کتاب ۳۶ عنوان توزیع شده که براین اساس بیش ازاز ۹۸ درصد از دانش اموزان دوره متوسطه اول که اینترنتی ثبت نام کرده اند، کتاب های خود را در یافت کرده اند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای جذب ۲۵۸ معلم در آموزش و پرورش گیلان

  • ح
    حسابداری
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
    یعنی واقعا خجالت نمیکشین اینقد کم نیرو میگیربن واسه گیلان؟؟استان های دیگ همه بالای هزار نفر دارن میگیرن ولی گیلان258!!!!واقعا خجالت داره!!مسئولین کجایین!!؟؟
    • ن
      ناشناس
      ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰
      خواهشانیروی دبیری علوم اجتماعی و جامعه شناسی رو بیشتر بگیرید آخه اینهمه کمبودِ این نیرو تواستان هست چرا موقع استخدامی فقط 1نفر؟چرا از ظرفیت های تحصیل کرده استفاده نمی کنید ای خداااااااااا خودت یه کاری بکن
      • س
        سعید
        ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰
        خبر 5 مرداد 99: ساماندهی نیروی انسانی با تدوین آیین‌نامه جذب در وزارت آموزش وپرورش
        معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش وپرورش در دست تدوین و تصویب است.
        به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در حاشیه جلسه شورای معاونان وزیر وزارت آموزش و پرورش از عزم جدی برای ساماندهی نیروی انسانی این وزارتخانه خبر داد.
        معاون حقوقی و امور مجلس افزود: آیین نامه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش وپرورش در دست تدوین و تصویب است که پس از انجام برای تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع خواهد شد.
        احمدی لاشکی ادامه داد: در صورت نهایی شدن، از این پس استخدام معلمان صرفا در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی امکانپذیر خواهد بود.
        وی خاطر نشان کرد: این جلسه بسیار مهم و حایز اهمیت بود و در آن ضمن ارائه گزارش مدیران کل آموزش وپرورش استان های خوزستان و آذربایجان شرقی، به یکی از مهم ترین موضوعات یعنی ساماندهی نیروی انسانی آموزش وپرورش پرداخته شد.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ