جذب هیات علمی در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

گروه پروتئین‌های نوترکیب پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی اقدام به جذب «هیات علمی» با مدرک دکتری کرده است.

به گزارش بازارکار، گروه پروتئین‌های نوترکیب پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی اقدام به جذب «هیات علمی» با مدرک دکتری کرده است.

از علاقه‌مندان واجد شرایط که دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته بیوتکنولوژی و سایر رشته‌های مرتبط بوده و همچنین ترجیحا دارای حداقل یک سال تجربه کار در این حوزه در صنعت هستند، جهت مصاحبه دعوت به عمل می‌آید.

وظایف مورد شرح در این فراخوان برای همکاری تمام وقت شامل موارد “اجرای طرح‌های فناورانه در حوزه تولید پروتئین‌های نوترکیب درمانی/ تشخیصی”، “مهارت در نوشتن مقاله، پتنت و پروپوزال دریافت گرنت”، “نگارش پروتکل و گزارش‌های فنی” و “توانایی کار تیمی و حل مشکل پروژه‌ها” است.

“تسلط بر تکنیک‌های کلونینگ، بیان، تخلیص و فرمولاسیون پروتئین‌های نوترکیب درمانی/ تشخیصی به‌ویژه آنتی‌بادی‌ها از جمله “PCR, SDS-PAGE, western blot , FPLC, HPLC” و “Real time”، “کار با فرمانتور”، “سخت کوشی و دارای روحیه کار تیمی”، “توانایی جستجو در منابع علمی و فنی”، “خلاقیت و علاقه به یادگیری مباحث جدید” از جمله مهارت‌های مورد انتظار از داوطلبین است.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علاقمندان می‌توانند رزومه خود را به پست الکترونیکی Mohadesehabdolvahab@gmail.com ارسال کنند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد دانشگاهی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ