تکلیف سرباز معلم‌های سال ۹۸ مشخص شد

۹ نظر

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از تعیین تکلیف سرباز معلم‌های سال ۹۸ خبر داد.
سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در راستای کمک به وزارت آموزش و پرورش در تامین معلمان کیفی برای مناطق محروم کشور ستاد کل نیروهای مسلح امسال نیز با اختصاص تعدادی از سربازان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای تدریس در مدارس موافقت کرد.


وی با بیان اینکه امسال براساس سهمیه تعیین شده از سوی ستادکل نیروهای مسلح ۳۵۰۰ سهمیه سرباز معلم برای وزارت آموزش و پرورش تعیین شد، گفت: وزارت آموزش و پرورش لیستی شامل اسامی ۳۵۴۹ نفر را به ستادکل نیروهای مسلح ارائه کرد که با بررسی مدارک و وضعیت این اسامی، تمامی این افراد از سوی ستادکل نیروهای مسلح تایید شدند و اسامی‌شان برای اجرا و فراخوان به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه شد.
کمالی با بیان اینکه این افراد در دو ماه ابتدایی تابستان دوران آموزشی خود را در مراکز آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی خواهند کرد، گفت: با پایان دوران آموزشی این افراد برای تدریس در مدارس در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهند کرد تا به مدارس مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور اعزام شوند.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بکارگیری این سربازان تنها برای تدریس مجاز است، گفت: فعالیت سربازان در بخش‌های اداری و خدماتی ممنوع است و این موضوع به آموزش و پرورش نیز ابلاغ شده است.
کمالی درباره اینکه آیا سربازان غایب نیز می‌توانند به عنوان سرباز معلم فعالیت کنند، گفت: غیبت مانع از انتخاب سربازان به عنوان سرباز معلم خواهد شد.
وی در مورد طول مدت خدمت این سربازان نیز اظهار کرد: مدت خدمت این سربازان دو سال تمام معادل ۲۴ ماه است و سربازان معلم باید دو سال تحصیلی را تدریس کنند در همین راستا نیز سربازانی که دارای کسر خدمت باشند و به عنوان سرباز معلم انتخاب شوند نمی‌توانند از این کسر خدمت استفاده کنند.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای تکلیف سرباز معلم‌های سال ۹۸ مشخص شد

  • ح
    حامد
    ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۶
    سلام دوستان من دانشجو تربیت بدنیم بهمن 98 لیسانسمو میگیرم میخواسم راهنماییم کنید واسه سرباز معلمی چه اقداماتی رو لازمه انجام بدم ممنون از همگی
    • T
      Tohi
      ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶
      سلام
      آخر هر سال یا سه ماهه نخست سال اگر آموزش و پرورش نیروی امریه بخواد فراخوان میده،که خود من از از طریق همین سایت خبرش رو دیدم
      امسال اگه اشتباه نکنم اردیبهشت فراخوان دادن،که بعد از فراخوان باید بری به آموزش و پرورش منطقه تون و بپرسی که چه رشته هایی میخوان
      هر ناحیه هم حداقل 3 نفر و حداکثر 17 نفر نیرو میگیرن
      بر اساس رشته و مدرک تحصیلی
      بیشتر لیسانس میگیرن
      کاردانی امسال نگرفتن
      فوق لیسانس دو سه نفر میخواستن هر ناحیه
    • ح
      حسن شهبازی
      ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۰
      باعرض سلام درتاریخ 1/4/98به خدمت امریه سرباز معلم اغزام شدم ودر دوره اموزشی مریض شدم ونتوانستم ادامه بدهم و تجدید دوره شدم درتاریخ 1/6/98دوباره باید دوره اموزشی اعزام شوم ایا امریه سرابز معلمی بمن تعلق میگیرد درصورتی که 25/7/98دوره اموزشی من تمام میشود ممنون از راهنمایی شما
      • س
        سرباز اینده
        ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶
        تو سامانه سخا قسمت امریه برام نوشته سازمان ستادکل وضعیت تنظیم شده نوع درخواست جذبی این یعنی چی؟؟با سربازمعلمیم موافقت شده؟؟
        • ن
          ناصر
          ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰
          از من هم همین شکلیه . فک کنم اون گزینه که زده جذب یعنی قبول شدیم
          • س
            سرباز اینده
            ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴
            برای شمام همینو نوشته یعنی؟؟به شما گفتن قبولی؟؟
            • ص
              صادق
              ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴
              سلام سردار سلامی گفت همه مدارکشون تایید شده یعنی قبول شدن دیگه داداش اینقدر استرس نده
          • ح
            حسن شهبازی
            ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
            باعرض سلام درتاریخ 1/4/98به خدمت امریه سرباز معلم اغزام شدم ودر دوره اموزشی مریض شدم ونتوانستم ادامه بدهم و تجدید دوره شدم درتاریخ 1/6/98دوباره باید دوره اموزشی اعزام شوم ایا امریه سرابز معلمی بمن تعلق میگیرد درصورتی که 25/7/98دوره اموزشی من تمام میشود ممنون از راهنمایی شما
          • ص
            صادق
            ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۹
            سلام آموزش نظامی تو کدوم یک از شهرها انجام میشه?

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ