تولید ۹۰۵ هزار ماسک توسط تیم مشاغل خانگی لرستان

دکتر سیدعلی نادر دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در خدمت مبارزه با کرونا ۹۰۵ هزار ماسک در استان تولید شده است.


وی تصریح کرد: این ماسک‌ها توسط تیم مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار که تحت حمایت جهاد دانشگاهی لرستان مدیریت و ساماندهی شده‌اند تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
دکتر دهقانی اظهار کرد: همچنین توسط این تیم ۱۵۰ عدد گان و ۵۰۰ عدد دستکش تولید و روانه بازار شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان تصریح کرد: این ماسک‌ها توسط زنان سرپرست خانوار استان در شهرهای بروجرد، معمولان، الیگودرز و خرم آباد تولید شده است.
دکتر دهقانی ساخت دستگاه ضدعفونی‌کننده با یو وی سی و بخار سرد و همچنین ضدعفونی کننده موادغذایی و ایده‌های متنوع دیگر در موضوع جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان دانست که علی‌رغم مکاتبات و پیگیری لازم مراجع صدور مجوز فعلاً پاسخی ندادند.
ی عزم، اراده، تلاش و سازماندهی برای حضور موثر در عرصه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ در بین تیم‌های مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار را ستودنی دانست و تاکید کرد: برای موفقیت در چنین بحران‌هایی نیازمند چنین انسجامی هستیم که نتیجه آن خدمت صادقانه است.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان توزیع بخشی از این اقلام در مناطق محروم و حاشیه شهرها و نیز کمک برخی افراد خیر برای تامین مواد اولیه را از دیگر شاخص‌های قابل بیان این اقدام دانست و گفت: قطعاً فعالیت در این عرصه در ذهن مردم نجیب کشور خواهد ماند و همه گروه‌ها از جمله تیم‌های پزشکی و کادر درمانی که مجاهدانه در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بودند و تلاش کردند در ذهن مردم و جامعه عزیزتر خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ