توسعه اشتغالزایی در بندرانزلی مهمترین وظیفه فرماندار جدید است

استاندار گیلان تاکید کرد: توسعه و افزایش اشتغالزایی برای جوانان در شهرستان انزلی باید در اولویت کارهای فرماندار جدی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار انزلی که در سالن آمفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی برگزار شد، اظهارکرد: انزلی دارای ویژگی‌های متمایز و برجسته ای به لحاظ جغرافیایی و گردشگری بوده و دارای بزرگترین و قدیمی‌ترین بندر استان است.

سالاری با اشاره به وجود مواهب الهی همچون تالاب و دریای خزر در انزلی، افزود: باید در استفاده از این مواهب و ظرفیت‌های طبیعی با رعایت عدم تعارض با اصل محیط زیست، توفیقات خوبی کسب کنیم.
وی وجود منطقه آزاد را یک موقعیت متمایز و قابل توجه برای انزلی و استان گیلان دانست و تاکید کرد: معتقدم منطقه آزاد انزلی ظرفیت مهمی برای شهرستان انزلی است و باید منافع آن به شهرستان و استان و در نهایت کشور برگردد.
استاندار گیلان با بیان اینکه مهمترین ماموریت فرماندار جدید استفاده از ظرفیت این منطقه برای افزایش اشتغالزایی شهرستان انزلی است، گفت: این شهرستان به لحاظ ورزشی به تنهایی دارای مدال‌های مختلف در مقایسه با کشور است و در حوزه هنری هم ظرفیت بالقوه ای دارد که باید به آن نیز به شکل ویژه ای توجه شود.
سالاری با اشاره به وجود ظرفیت‌های متمایز در انزلی نسبت به سایر شهرهای استان، افزود: این ظرفیت‌ها نیازمند نگاه، اقدام و پیگیری جامع بوده و باید از ظرفیت خود مردم برای پیشرفت این شهر در سایه خرد جمعی استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه نباید به رغم وجود ظرفیت‌های بسیار در انزلی شاهد بیکاری جوانان باشیم، تصریح کرد: فرماندار جدید باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی و مسئولان آنها را شناسایی و به درستی استفاده کند.
استاندار گیلان بر ضرورت ایجاد و تامین فضای آرام کسب و کار تاکید کرد و گفت: باید گام‌های مفیدی برای این شهر ساحلی در سایه تعامل و همدلی برداشته شود. وجود هدف‌گذاری سبب کسب نتیجه مطلوب‌تر خواهد شد.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «میرشمس مومنی زاده» فرماندار سابق انزلی «اسماعیل حیدری آزاد» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام استانداری گیلان اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ