تلاش وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان سال

۳ نظر

کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درباره پرداخت به حق التدریس ها گفت: وزارتخانه پیگیر این موضوع است و ما ابتدا باید ساعت موظفی همکاران را در سیستم ثبت کنیم و بنای وزارتخانه این است قبل از سال حق التدریس را پرداخت کنیم.

رضا رضایی شامگاه ۲۴ بهمن ماه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه کرمان با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش و نقش نهاد تعلیم و تربیت در انتقال فرهنگ به نسل آینده، در ادامه اظهار کرد: در زمینه هدایت تحصیلی بر مبنای سند تحول بنیادین، باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی ببریم و از این طریق می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی افزود: در استان کرمان ۲۱ هنرستان فنی و حرفه ای داریم که کارآفرین هستند.

رضایی درباره برگزاری کلاس های آموزشی کنکور در جنوب استان کرمان تصریح کرد: تاکید ما بر اصل بومی گرایی و استفاده از همکاران داخل استان در تدریس کنکور در جنوب کرمان است تا اگر کاستی هایی در این زمینه وجود دارد را جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال های اخیر یکی از اقدامات آموزش و پرورش توجه به پژوهش سراها بود که محل فعالیت پژوهشی دانش آموزی بود و دانش آموزان استان کرمان امسال ۳۰ درصد از طرح های جشنواره جوان خوارزمی را داشته و رتبه نخست کشور را به دست آوردند. همچنین در المپیادها نظری و فنی و حرفه ای افتخار آفریدند و در المپیاد فرش دو نفر از هنرجویان استان کرمان مدال های طلا و نقره را کسب کردند.

وی درباره مطالبات حق التدریس ها نیز بیان کرد: وزارتخانه پیگیر این موضوع است و ما ابتدا باید ساعت موظفی همکاران را در سیستم ثبت کنیم و بنای وزارتخانه این است قبل از سال حق التدریس را پرداخت کنیم.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای تلاش وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان سال

  • ا
    ادریس
    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳
    حکم معلمین حق التدریس که در آزمون اصلح بهمن 1401 قبول شدن کی میاد
    • س
      سارا
      ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
      سلام میخواستم بدونم ازمون استخوامی اموزش و پرورش برای رشته های فنی وحرفه ای کی هست؟و چه استان هایی استخدتمی دارن؟
      • مشاور «ای استخدام»
        ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
        کاربرعزیز
        دفترچه آزمون در روزهای آتی منتشر خواهد شد و این موارد پس از انتشار دفترچه منتشر خواهد شد .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ