تعیین رتبه‌های ۵۰ درصد معلمان شاغل و بازنشسته‌

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: رتبه‌های ۱ و ۲ شاغلین و رتبه‌های ۱ تا ۳ بازنشسته‌ها مورد بررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها مورد تائید قرار گرفته است و همکاران به مدت ۱۰ روز فرصت اعتراض دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی نیک‌فر؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: جهت تعیین تکلیف پرونده حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته سال ۱۴۰۰ که مراحل رتبه‌بندی آنها در سامانه مربوطه تکمیل شده است، میز خدمت رتبه‌بندی استان تشکیل جلسه داد.

وی افزود: بر این اساس از میان این تعداد، رتبه‌های ۱ و ۲ شاغلین و رتبه‌های ۱ تا ۳ بازنشسته‌ها مورد بررسی قرار گرفت که رتبه‌های بیش از ۵۰ درصد از آنها مورد تایید قرار گرفته و در سامانه http://my.medu.ir قابل مشاهده است و همکاران به مدت ۱۰ روز بعد از تایید رتبه‌، فرصت اعتراض دارند. نیک‌فر درخصوص رتبه‌بندی سایر همکاران تصریح کرد: در فرصت باقی مانده پرونده‌های بارگذاری شده همکاران در سامانه رتبه‌بندی در هیئت ممیزه مناطق و استان بررسی و پس از تایید اطلاع رسانی خواهد شد. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع مدیرکل، خاطرنشان کرد: پیگیری ثبت و تایید مراحل رتبه‌بندی در سامانه http://Rtb.medu.ir توسط همکاران مشمول طرح رتبه‌بندی مورد تاکید است.

شایان ذکر است رتبه‌های ۱ و ۲ در هیئت ممیزه مناطق، رتبه ۳ در هیئت ممیزه استان و رتبه‌های ۴ و ۵ توسط هیئت ممیزه حوزه ستادی مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ