تشکیل کمیته بررسی نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کمیته‌ای متشکل از تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی و نمایندگان دیوان محاسبات، سازمان اداری و استخدامی سازمان بازرسی به منظور بررسی نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در کمیسیون اجتماعی تشکیل شد.


علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرحی در رابطه با بکارگیری نیروهای بومی در پست‌ها و سمت‌های نیازمند به نیرو در استان‌های مرزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای کمیسیون رای‌گیری در خصوص آن انجام نشد.

وی افزود: همچنین در ا ین جلسه رسیدگی به نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کمیته‌ای برای رسیدگی به این موضوع متشکل از تعدادی از اعضای کمیسیون و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی تشکیل شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بر این اساس مقرر شد تا کمیته مذکور موضوع را مورد بررسی قرار دهد و چنانچه افراد بازنشسته‌ای در سمت‌های خود همچنان قرار داشتند یا کنار گذاشته شوند و یا در صورت عدم اجرای قانون پرونده آنها برای رسیدگی طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه به قوه قضاییه ارسال شود.

ساری در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امروز موضوع سخت و زیان‌آور بودن کار آتش‌نشانان با حضور نمایندگانش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار بازنشستگان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ