تشکیل سه کمیته بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها

۲ نظر
خبرگزاری ایسنا : مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با توافق به عمل آمده، سه کمیته برای بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ی کشور تشکیل خواهد شد. به گزارش ایسنا، محمد حسن آبادی با بیان خبر فوق افزود: به منظور بررسی مفاد و مواد آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها که در ۱۴ فصل و ۱۲۵ ماده تنظیم شده است. کمیته سرمایه انسانی با مسئولیت شهرداری اصفهان و عضویت تمامی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر تشکیل می شود. وی افزود: کمیته نوسازی و تحول اداری با مسئولیت شهرداری اهواز و عضویت تمامی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر هم تشکیل می شود. وی ادامه داد: همچنین کمیته تلفیقی با ریاست دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور و عضویت معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و بیشتر تشکیل خواهد شد. وی افزود: نتایج تشکیل جلسات این کمیته ها  تا سه ماه آینده مشخص و در  تصمیم گیری ها از آنها استفاده می شود. بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسن آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در لایحه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی زمان تصویب آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها ۶ ماه پیش بینی شده، از هم اکنون و قبل از تصویب لایحه مذکور، فرآیند بررسی آیین نامه در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با حضور شهرداری های ذیربط آغاز شده است.

برای مشاهده آخرین اخبار مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای تشکیل سه کمیته بررسی آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها

  • س
    سیروان
    ۱ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۳۰
    سلام.وقت شما بخیر .سوالی داشتم تو این لایحه به مجلس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداریها به قرارداد معین دیده شده .ماهم یه قشر زحمت کش وبیچاره هستیم اجرتون باخدا 10ساله کار میکنیم .
    • ز
      زهراz
      ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹
      سلام میشه یکی این لایحه رو واسم توضیح بده ؟خواهش میکنم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ