تسهیل شرایط ایجاد اشتغال برای معلولان ایلامی

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از تسهیل شرایط ایجاد اشتغال برای معلولان استان ایلام خبر داد.

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛گفت: معلولین به دلیل شرایط خاصی که با آن مواجه هستند با مشکلات بیش تری برای اشتغال روبه رو می‌باشند.

او ادامه داد: از این رو همواره سعی داریم تا در کنار رسیدگی به دیگر نیاز‌های معلولان، بحث اشتغال و کار این قشر نیز تا حد امکان مرتفع شود و شرایط ایجاد اشتغال برای این معلولان تسهیل گردد.

همتی اظهار کرد: یکی راهکار‌هایی که سازمان بهزیستی در این راستا انجام داده اعطای تسهیلات به افراد دارای معلولیت با هدف اشتغال زایی است.
او بیان کرد: به همین منظور در ۸ ماهه‌ی نخست سال جاری، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۳۷ نفر از معلولین استان ایلام اختصاص یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه طبق قانون ۳ درصد از استخدامی‌ها در تمامی دستگاه‌های دولتی مختص افراد دارای معلولیت است مطرح کرد: سازمان بهزیستی به صورت جدی پیگیر این موضوع می‌باشد تا هراداره و نهادی به منظور استخدام این ۳ درصد را برای معلولین در نظر بگیرد.

او اظهار کرد: ۱۴ هزار نفر معلول در بانک اطلاعاتی بهزیستی استان ثبت شده‌اند که تلاش می‌کنیم شرایط را برای ایجاد اشتغال معلولان واجد شرایط بیش از پیش مهیا کنیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار استخدام معلولین اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ