تسهیلات ۲۰۰ طرح اشتغال روستایی در دامغان پرداخت شد

علی اصغر مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای اجرای طرح‌های اشتغال روستایی، عشایری و حمایتی برای ایجاد اشتغال در شهرستان دامغان پرداخت شد.

وی بیان کرد: از این میزان تسهیلات، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه روستائیان بود که در قالب ۲۰۰ طرح پرداخت شد، ۸۰ میلیارد ریال نیز در قالب طرح حمایتی برای ۶۵ طرح بود که برای ۲۸۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات پرداختی مربوط به طرح‌های در دست اقدام امسال بود که تعدادی از طرح‌ها نیز در مرحله بررسی و تایید است.

وی همچنین به میزان تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی دامغان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری، یکهزار و ۱۳۵ نفر بود که برای بیش از ۹۰۰ نفر تاکنون شغل ایجاد شده است.

مجد خاطرنشان کرد: میزان تعهد اشتغال تمامی دستگاه ها، نهادها و سازمان ها مشخص شده است که تا پایان سال، تمامی تعهدات محقق خواهد شد.

فرماندار دامغان تصریح کرد: سال گذشته، تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان به میزان ۱۰۱ درصد تحقق یافت و تعداد یکهزار و ۱۵۲ شغل ایجاد شد.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۱۲۱ روستا است که از این تعداد ۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار دارند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ