تداوم تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تغییر وضعیت ایثارگران همچون سال گذشته در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

میرکریم عبادی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وضعیت استخدامی ایثارگران اعم از فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و سایر گروه‌های ایثارگری از طریق سامانه و دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و تغییر وضعیت آنها از قراردادی و شرکتی به حالت رسمی قطعی در می‌آید.

وی تصریح کرد: امسال نیز این قانون تمدید شده و تبدیل وضعیت ایثارگران ادامه پیدا می‌کند تا همه نیروهای شامل این قانون، تغییر وضعیت پیدا کرده و استخدام آنها به حالت رسمی قطعی در آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در مورد نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل گفت: مراحل ثبت‌نام داوطلبان در این آزمون مشخص شده و به اتمام رسیده است.

عبادی زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: آزمون استخدامی سایر داوطلبان برای دستگاه‌های مختلف اجرایی خردادماه برگزار می‌شود.

وی سهمیه استخدامی استان را ۴۲۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: عمده این استخدام‌ها در مجموعه آموزش و پرورش استان اردبیل خواهد بود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ