تخصیص تسهیلات به مشاغل خانگی خانواده محور در دولت سیزدهم

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: دولت سیزدهم در راستای بهبود شرایط اقتصادی و تقویت بنیان خانواده در حوزه مشاغل خانگی خانواده محور تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.


به گزارش خبرگزاری مهر کبری علیخانی در حاشیه بازدید از یک از واحد گلخانه که توسط یک بانوی کارآفرین اداره می‌شود، اظهار داشت: از جمله سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه زنان حمایت از حوزه اشتغال بانوان و بانوان کارآفرین موفق است.
وی افزود: در برنامه ریزی های دولت سیزدهم تسهیلات ویژه ای برای تسهیل امور کارآفرینان در حوزه دانش بنیان در نظر گرفته شده و علاوه بر آن در حوزه مشاغل خانگی خانواده محور حمایت‌های ویژه ای صورت خواهد گرفت.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: این طرح‌ها در راستای درآمدزایی بانوان با تاکید بر خانواده محوری است که امیدواریم منجر به اثرات مطلوب در بین خانواده‌ها شود.
علیخانی با بیان اینکه پیرو همین سیاست‌ها، دیدارهایی را با بانوان کارآفرین موفق و بازدیدهایی از طرح‌های کارآفرینی خواهیم داشت، اضافه کرد: این بازدید از یک واحد گلخانه صورت گرفت که توسط کارآفرین نمونه استان اداره می‌شود و از سال‌های گذشته در این حیطه فعالیت خود را آغاز و جزو بانوان موفق در حوزه کارآفرینی بوده و محصولات خود را به کشور روسیه صادر می‌کند.
وی اظهار داشت: استفاده از جوانان نخبه استان برای هوشمند سازی اداره گلخانه در زمینه آبیاری، کنترل دما و سایر موضوعات، ابتکار دیگری بوده که توسط تعدادی از دانشجویان استان انجام شده و به نوعی پیوند صنعت و دانشگاه را در این گلخانه رقم زده است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: این بازدید یک نماد از حمایت دولت سیزدهم از بانوان کارآفرین است و این حمایت‌ها و بازدیدها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ