تبدیل وضعیت ۲۶ هزار نفر از جامعه ایثارگری در وزارت آموزش و پرورش

کرمان مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با اشاره به تبدیل وضعیت بیش از ۲۶ هزار نفر از جامعه ایثارگری در وزارت آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری در این وزارتخانه بیش از ۵۰ درصد کل دستگاه های اجرایی کشور است.

زهرا مظفر امروز ۱۰ دی ماه در نشست تخصصی با جمعی از جامعه ایثارگری آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون شهداست و امیدواریم در حوزه سازمانی و غیر سازمانی خود به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی با فرزندان شهدا و جانبازان فرهنگی در استان های مختلف کشور بیان کرد: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش جزو اولین دستگاه های اجرایی کشور است که در حوزه خدمت به جامعه ایثارگری پیشگام بوده و مطالبات جانبازان، رزمندگان و خانواده شهدا را از طریق قانون با جدیت پیگیری می‌کند.

مظفر در خصوص سنوات ارفاقی فرزندان همسران جانبازان فرهنگی گفت: سنوات ارفاقی قانون است و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به تامین اعتبار برای اجرای این قانون هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگر اظهار کرد: جانبازان از پرداخت هزینه انشعاب برق، گاز و آب معاف هستند و می‌توانند با اخذ نامه از بنیاد شهید فقط یکبار از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۴۲ درصد از ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران جذب شده، بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش بعد از بنیاد شهید بیشترین خدمات را به جامعه ایثارگری ارائه کرده است.

مظفر به تبدیل وضعیت بیش از ۲۶ هزار جامعه ایثارگری فرهنگی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری در سطح ادارات دولتی کشور تبدیل وضعیت شده که ۲۶ هزار نفر از آنها در وزارت آموزش و پرورش بوده است.

وی گفت: توجه به جانبازان و خانواده شهدا اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ