تبدیل وضعیت مربیان پیش‌دبستانی منوط به برگزاری آزمون

۳ نظر
خبرآنلاین : فانی وزیر آموزش و پرورش: مجلس سال گذشته مصوبه‌ای داشت و در آن درباره به کارگیری نیروهای پیش‌دبستانی با رشته‌های مرتبط تاکید داشت و باید به استناد قانون مصوب مجلس عمل کرد. او با بیان اینکه تبدیل وضعیت مربیان پیش‌دبستانی نیز منوط به برگزاری آزمون استخدامی است تاکید کرد: هرچند در سال‌های گذشته افرادی بدون ضابطه جذب آموزش و پرورش شده‌اند اما ما براساس قوانین موجود کشورعمل می‌کنیم. فانی گفت: امسال به مجرد دریافت مجوز از سازمان مدیریت، آزمون استخدامی برگزار خواهیم کرد و آن دسته از نیروهای ما که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارند در اولویت استخدام خواهند بود.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای تبدیل وضعیت مربیان پیش‌دبستانی منوط به برگزاری آزمون

  • ف
    فرهاد
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲
    باسلام...آیا رشته های علوم اجتماعی با سابقه تدریس بعنوان نیروهای پیش دبستانی در اموزش و پرورش جذب میشوند یا نه؟؟
    • م
      مربی
      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵
      سلام سال گذشته تمام مدارک من برای جذب در آموزش وپرورش آماده بود ۷سال سابقه خدمت در آموزش وپرورش بیمه که خودم پرداخت کرده بودم تشویق نامه ها و کسب رتبه های برتر در طرح درسهای ارئه داده شده در طول این چند سال حتی فرم امتیاز بندی و ...دادن پر کردیم منتظر تقسیم بودیم که یهو گفتن رشته غیر مرتبطه و نیاز به رشته حغرافیا نداریم در صورتی که در منطقه فقط یک نفر بود که این رشته رو داشت .وبعدها رئیس ضمن خدمت اداره کل استانمون میگفت که ما خیلی به رشته جغرافیا نیاز داشتم ولی متاسفانه نذاشتن بنده جذب شم حالا خداوکیلی امسالرو لز روی عدالت نیرو بگیرین .خداوکیلی،
      • ع
        عادل
        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۳
        با سلام معلمان حق التدریس کی تبدیل وضعیت می شوند . آیا با آموزش وپرورش می مانند یا نه؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ