تبدیل وضعیت استخدامی ۵۰۰۰ نیروی ایثارگر دستگاه‌های ملی و استانی در سال گذشته

۱ نظر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه‌های ملی و استانی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازارکار، علاءالدین ازوجی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح فعالیت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سال گذشته و برنامه‌های این سازمان برای سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته برای تامین اعتبار جبران خسارات وقوع سیل در استان تهران و تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و کسری بودجه دستگاه ها با دشواری روبرو بودیم که با همکاری استاندار محترم و سازمان برنامه بودجه، سال ۱۴۰۱ را با کمترین دغدغه و بدون بروز مشکل برای دستگاه های اجرایی، پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: وضعیت اعتبارات استان سال گذشته نسبت به سال های قبل از ۱۴۰۱ بهتر بود و با اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری امسال نیز شاهد ارتقای سطح تخصیص و جذب اعتبارات نسبت به سالهای گذشته خواهیم بود. در سالی که گذشت تمامی تلاش این سازمان برای دستیابی به اهداف شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال بود که منابع استان نیز در این مدار قرار گرفت و در سال پیش‌رو نیز این مسیر ادامه خواهد یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته، تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه های ملی و استانی انجام شد؛ همچنین رشد تخصیص و جذب اعتبارات استانی و ایجاد سامانه های مهم آماری در سطح استان تهران محقق شد. در سال ۱۴۰۱ در قالب برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران ۱۳۰ موضوع کاربردی به تصویب رسید و تعیین تکلیف حجم زیادی از درخواست های پیمانکاران و مشاوران و انعکاس بروز اخبار فعالیت ها و ایجاد سامانه های ارتباطی در پرتال سازمان، انجام پذیرفت.

ازوجی تاکید کرد: بی تردید وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با نیروی انسانی موجود تناسب ندارد و بر همین اساس انجام اقدامات تحول آفرین و آینده نگرانه برای توسعه و رشد استان تهران نیازمند جذب نیرو از محل طرح شهید زین الدین در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است که امیدواریم محقق شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای تبدیل وضعیت استخدامی ۵۰۰۰ نیروی ایثارگر دستگاه‌های ملی و استانی در سال گذشته

  • م
    مجتبی
    ۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
    سلام و خسته نباشین
    پرستارم و از سال1400تا1402 طرح بودم
    مدارک ایثارگریمو امسال تحویل دادم
    آیا امیدی به تبدیل وضعیتم هست یا ن
    ممنون میشم جواب بدین

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ