تاسیس۱۲۰۰ شرکت تعاونی طی ۶ سال در مازندران

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران میزان ایجاد اشتغال شرکت های تعاونی استان را ۱۴۰ هزار نفر بیان کرد وگفت: در دولت تدبیر و امید یک هزارو ۲۰۰ شرکت تعاونی تاسیس شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، کامران اصغری شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرک صنعتی جویبار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه در فاز نخست اشتغال روستایی ۱۶۵میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۶ درصد پرداخت شده است، اظهار کرد: در آینده نزدیک مرحله دوم ابلاغ پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی آغاز خواهد شد و دربحث اشتغال فراگیر نیز سهمیه استان مازندران مبلغ ۷۵۰ میلیاردتومان بوده است و از این حیث حائز رتبه دوم در کشور هستیم.

وی خاطر نشان ساخت: در بحث اشتغال فراگیر تا کنون مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان انعقاد قرار دادانجام شده و ۱۶۰ میلیاردتومان تسهیلات توسط بانکهای عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون استان مازندران بیان کرد: در بحث مشاغل خانگی و پشتیبان مبلغ ۲۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی بااشاره به اینکه از سال ۹۲ به کیفیت تشکیل تعاونی ها از حیث فعالیت و ادامه روند کار توجه ویژه ای شده است ، گفت: در استان مازندران حدود ۱۳ هزار تعاونی مشغول فعالیت هستند و تلاش داریم‌تعاونی های غیر فعال را دوباره به چرخه تولید برگردانیم.

منبع : خبرگزاری مهر

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار ثبت تعاونی ها اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ