بیش از ۲۳ هزار نفر در استان کرمانشاه تسهیلات اشتغال دریافت کردند

معاون اشتغال و کار آفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه در سال ۹۷ از تسهیلات اشتغالزایی ۲۳ هزار نفر بهره‌مند شدند که رتبه نخست کشور در این زمینه کسب کردیم.

عزیز نوری معاون اشتغال و کار آفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: در استان کرمانشاه در سال ۹۷ بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شدند که رتبه نخست کشور در این زمینه کسب کردیم.

وی با اشاره به سهم ۷ درصدی استان کرمانشاه در بین تسهیلات پرداختی استان‌های مرزی گفت: استان کرمانشاه در بین یازده استان مرزی بیشترین سهم راه به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: ۴۴ درصد تسهیلات روستایی در یازده استان مرزی پرداخت شده است که ۴ استان مرزنشین بیش از یک دوم تسهیلات را دریافت کردند.

نوری افزود: استان کرمانشاه با اختلاف قابل توجهی نسبت به استان‌های دیگر ۵۰۹ میلیارد تومان تسهیلات مصوب بانک‌های عامل برای متقاضیان اشتغال پرداخت کرده است که از نظر نسبت تسهیلات مصوب به سهمیه تخصیصی رشد ۱۴۴ درصدی داشته است.
معاون اشتغال و کار آفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: این میزان تسهیلات در استان کرمانشاه بیش از ۲۳ هزار نفر شغل ایجاد کرده است که در جایگاه اول کشور قرار داریم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ