بیش از ۱۵ هزار فرصت شغلی در قزوین ایجاد می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: باتوجه به سند اشتغال استان طی سال جاری باید برای ۱۵ هزار و ۳۸۰ نفر در استان قزوین اشتغالزایی صورت گیرد که تا کنون بیش از نیمی از آن تحقق پیدا کرده است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا گروسی با اشاره به اشتغالزیی در استان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۵۴.۷۳ درصد از تعهد اشتغالزایی در استان عملی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان در اشتغالزایی عنوان کرد: آبیک با ۷۹.۶ درصد در صدر تحقق اشتغالزایی قرار دارد، بوئین زهرا با ۶۰.۷۵، قزوین با ۵۷.۵۲ درصد و آوج با ۵۵.۶۱ درصد در ردیف‌های بعدی قرار دارند، البرز با ۴۶.۳۹ درصد و تاکستان با ۳۱.۳۹ درصد نیز کمترین میزان اشتغالزایی را به خومد اختصاص داده‌اند.
وی عنوان کرد: از بین دستگاه‌های اجرایی نیز سازمان صمت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و میراث فرهنگی بیشترین میزان اشتغالزایی را به خود اختصاص داده‌اند.
گروسی گفت: انتظار می‌رود در سال جاری با توجه به شعار سال تمام ظرفیت‌ها برای اشتغالزایی به کار گرفته شود؛ چرا که در شرایط موجود اقتصادی اشتغال مهم‌ترین درخواست و مطالبه مردم است.

منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ