بکارگیری نیروهای حق التدریسی در آموزش و پرورش ممنوع شد

۲ نظر

به گزارش بازارکار از خبرگزاری موج، ارسلان ازهاری در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان اظهارداشت: بکارگیری افراد جدید به صورت حق التدریس آزاد یا عناوین مشابه به هر شکل توسط آموزش و پرورش ممنوع می باشدو هیچ گونه استخدامی انجام نخواهدشد.

وی در ادامه تصریح کرد: هرگونه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی در تمامی دستگاههای اجرایی مذکور صرفا براساس مجوز کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خواهدبود و درغیر این صورت ممنوع می باشد.

ازهاری در ادامه به طرح تملک دارایی ها اشاره کرد و گفت:در طرح تملک دارایی ها ارسال اصلاحیه تملک دارایی ها توسط دستگاههای اجرایی بر سازمان حداکثر تاپایان شهریورماه ۱۴۰۱می باشدکه باید توسط ادارات به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری و مستمری های کشور دستگاههای اجرایی مکلف به تامین و پرداخت موارد فوق الذکردر سقف تخصیص های ابلاغی اعتبارات هزینه ای قبل از هرگونه پرداختی می باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف است اعتبارات تملک دارایی سال جاری را ابتدا به طرح های استانی و شهرستانی در سال اول پرداخت و اختصاص اعتبار برای طول عمر طرح نیزاز سه سال تجاوز نکند. در ادامه طرح الحاق زمین های ارتش برای احداث مسکن ملی و سند میانکار شهرستان کامیاران برای توسعه این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای بکارگیری نیروهای حق التدریسی در آموزش و پرورش ممنوع شد

  • ف
    فضل الهی
    ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰
    جاماندگان قبل از91راتعیین تکلیف کنید
    • ف
      فضل الهی
      ۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
      تکلبف جاماندگان قبل از91 چیشد ماهمچنان منتطر هستیم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ