بنیاد شهید سهم ۳۰ درصدی ایثارگران از استخدام‌های را پیگیری می‌کند

۱ نظر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای رفع این مشکل با رایزنی‌هایی انجام شده تلاش دارد سهم ۳۰ درصدی ایثارگران از استخدام‌ها را پیگیری و به سرانجام برساند.

محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به خانواده‌های ایثارگر در این شهرستان اظهار داشت: موضوع ایجاد اشتغال در فرزندان خانواده‌های ایثارگر به جزیی از دغدغه فکری والدین آن‌ها تبدیل شده است که بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای رفع این مشکل با رایزنی‌هایی انجام شده تلاش دارد سهم ۳۰ درصدی ایثارگران از استخدام‌ها را پیگیری و به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر لازم است ایثارگران واجد شرایط در آزمون‌های استخدامی اعلامی از سوی دستگاه‌های اجرایی شرکت و در صورت کسب امتیاز لازم علمی با ایثارگران دیگر به رقابت پرداخته و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش به استخدام دولت درآیند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان بیان کرد: برای ایثارگران هیچ جای نگرانی نیست چرا که آن‌ها در بین خود که به هنگام ثبت‌نام عنوان ایثارگری را انتخاب کرده‌اند به رقابت پرداخته و با شرکت‌کنندگان آزاد یکسان بررسی و اعلام ضرائب نمی‌شوند.

محمدی سپس افزود: جامعه هدف بنیاد صرفاً نباید ورود به دستگاه‌های دولتی و پشت میزنشینی را برای اشتغال مدنظر قرار دهند بنابراین باید کارآفرینی را در برنامه‌ریزی‌های خود لحاظ کرده و علاوه بر اشتغال خودشان نسبت به بکارگیری و اشتغال دیگران نیز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان در سال جاری از ۲ طرح تولیدی و صنعتی که توسط ایثارگران ارائه شده حمایت کرده و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان همچنین با اشاره به پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد ریال وام صندوق قرض‌الحسنه به بیش از ۱۳۱ خانواده ایثارگران گفت: به ۷۶ نفر از متقاضیان خانواده‌های شاهد، جانبازان و ایثارگران وام خوداشتغالی ۱۰ میلیون تومانی در سال جاری پرداخت شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید از طرح‌های توجیهی و طرح‌های زودبازده اشتغال‌زایی حمایت می‌کند و در این راستا جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند از تسهیلات آن بهره‌مند شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای بنیاد شهید سهم ۳۰ درصدی ایثارگران از استخدام‌های را پیگیری می‌کند

  • م
    مسعودصوفی
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴
    سلام لطفامن درتاریخ 1/68درخط مقدم یاعین خوش ورودخانه دویورج خدمت کرده فاصله ماتاعراقیا200متربوده وخدامیداندکه چندین مین عمل نکرده .انموقه عمل میکردایامن یک ایثارگرمحسوب میشوم یاخیر.ممنون

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ